دانلود و خرید کتاب شعبده بازی و تردستی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شعبده بازی و تردستی اثر طاهره وطن

کتاب شعبده بازی و تردستی

معرفی کتاب شعبده بازی و تردستی

کتاب شعبده بازی و تردستی نوشتۀ طاهره وطن است. ﻫﻨﺮ شعبده‌ بازی هنری ﻇﺮﯾﻒ و بی‌کران می‌باشد ﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﻋﻠﻮم: ﻓﯿﺰﯾﮏ، ﺷﯿﻤﯽ، رﯾﺎﺿﯽ اﺳﺖ، و ﺣﻘﻪ، ﺳﺮﻋﺖ دﺳﺖ و پنهان‌کاری ﺗﻮﺳﻂ وﺳﯿﻠﻪ و دﺳﺖ در ﻫﻨﺮ شعبده‌بازی ﻧﻘـﺶ دارﻧـﺪ. شعبده‌بازی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻫﻨﺮﻫﺎی دﯾﮕـﺮ ﺷـﺎﻣﻞ، ﻧﻘﺎﺷـﯽ، ﺧﻮاﻧﻨـﺪﮔﯽ، ﻃﺮاﺣـﯽ و ﯾﮏ ﻫﻨﺮ ﮐﺎﻣﻞ و ﺑﯽﮐﺮان می‌باشد.

درباره کتاب شعبده ‌بازی و تردستی

ﻫﻨﺮ شعبده‌بازی ﻫﯿﭻ ﻣﺤﺪودﯾﺘﯽ ﻧﺪارد و هرکسی در ﻫﺮ ﺳﻦ و وﺿﻌﯿﺘﯽ می‌تواند ﯾﮏ شعبده‌باز ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﺴﯿﺎری از ﻣﺮدم ﻓﮑﺮ می‌کنند ﮐﻪ شعبده‌باز ﺑـﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ در برنامه‌ها و سالن‌ها و ... اﺟﺮا دارﻧﺪ می‌گویند. وﻟﯽ به‌هیچ‌وجه این‌طور ﻧﯿﺴﺖ و ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐـﻪ ﺣﺘـﯽ ﺑﺘﻮاﻧـﺪ ﯾـﮏ دﺳـﺘﻤﺎل را ﻧﯿـﺰ ﻧﺎﭘﺪﯾـﺪ ﮐﻨـﺪ شعبده‌باز می‌گویند.

شعبده‌ها ﺗﻮﺳﻂ ﻃﺮاﺣﺎن ﺷﻌﺒﺪه ﻃﺮاﺣﯽ می‌شود ﮐﻪ اﯾﻦ ﻃﺮاﺣﺎن شعبده‌باز ذﻫﻦ ﻗﻮی دارﻧﺪ و می‌توانند ﯾﮏ روش ﺑﺮای ﯾﮏ ﮐﺎر غیرممکن ﭘﯿﺪا ﮐﻨﻨﺪ. همان‌طور ﮐﻪ ﻣﯽداﻧﯿﺪ ﺷﻌﺒﺪه واروﻧﻪ نشان‌دادن ﻋﻠﻢ اﺳﺖ و ﻃﺮاﺣﺎن ﺷﻌﺒﺪه روﺷﯽ ﭘﯿﺪا می‌کنند ﮐﻪ ﯾﮏ ﮐـﺎری ﮐـﻪ از ﻧﻈـﺮ ﻋﻠـﻢ ﻣﻤﮑـﻦ ﻧﯿﺴـﺖ را ﺗﻮﺳـﻂ حقه‌ها و رازﻫﺎ اﻧﺠﺎم دﻫﻨﺪ

خواندن کتاب شعبده‌ بازی و تردستی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب شعبده بازی و تردستی کتابی است برای کودکان که می‌توانند با خواندن و انجام‌دادن حقه‌های آن ساعت‌ها سرگرم باشند و به اطلاعات علمی‌شان نیز اضافه می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب شعبده ‌بازی و تردستی

ترفند علمی

یک ماهیتابه را از آب پر کنید و ۵ تا خلال دندان را به شکل یک پنج‌ضلعی بر روی آب بچینید. حالا خلال‌دندان جادویی را در مرکز پنج‌ضلعی شناور کنید، خواهید دید که پنج‌ضلعی شکسته شده و هرکدام از خلال‌دندان‌ها به یک‌سو می‌روند.

ممکن است دوستانتان بگویند که این شعبده‌بازی نیست پس دوباره ۵ خلال دندان را به شکل پنج‌ضلعی بچینید و خلال دندان جادویی را دست یکی از داوطلبین داده و بخواهید همین کار را تکرار کنند. او خلال دندان را وسط پنج‌ضلعی گذاشته ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد زیرا این ترفند علمی یک شعبده‌بازی است.

مواد موردنیاز

ماهیتابه حلبی (بشقاب غذای چینی بهتر است)

آب

۶ عدد خلال دندان چوبی مسطح

ماده جادویی: صابون مایع ظرف‌شویی

روش کار: کارهایی که قبل از شروع طرح دستی باید انجام بدهید: یکی از خلال‌دندان‌ها را در مایع صابون غوطه‌ور کنید و آن را به کناری بگذارید. حتماً باید ماهیتابه تمیز باشد آن را خوب بشورید و پر از آب کنید.

شروع شعبده بازی:

١. دوستانتان را جمع کنید و پنج تا از خلال‌دندان‌های بدون صابون را به شکل پنج‌ضلعی درآورید. نوک خلال‌دندان‌ها باید بر روی‌هم قرار بگیرند تا شکل پنج‌ضلعی ثابت بماند. برای اولین‌بار کمی شاید نیاز به مهارت داشته باشد برای همین قبلاً در منزل چندین بار تمرین کنید تا به‌راحتی بتوانید خلال‌دندان‌ها را به شکل پنج‌ضلعی بچینید.

٢. حالا برای دوستانتان توضیح دهید که شما خلال‌دندان‌ها را به شکل پنج‌ضلعی چیده‌اید و باقدرت جادویی که دارید خلال دندان ششم را طلسم کرده و این پنج‌ضلعی را منهدم می‌کنید.

٣. خلال دندانی که قبلاً داخل صابون ظرف‌شویی گذاشته بودید را برداشته دستتان را بر روی خلال دندان تکان دهید و ورد جادویی زمزمه کنید، چشمانتان را بسته و وانمود کنید که در حال جادو کردن خلال دندان هستید.

۴. حالا خلال دندان جادویی را در مرکز پنج‌ضلعی قرار دهید (سعی کنید حتماً خلال دندان صابونی درست در وسط پنج‌ضلعی شناور شود) پنج خلال دندان هرکدام به سویی می‌روند.

نظرات کاربران

VahidGaming
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

اصلا پیشنهاد نمی کنم اصلاً من توی کتابراه ۱۲۰۰۰ تومان پیدا کردم

علی بهفروز
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

دوستان این کتاب ۶۰% آموزش هایش طوری هستش که برای نوزاده انجام دهید زبان باز کرده و راز را فاش خواهد کرد دگر آن که لقمه را دور سر می‌چرخاند و اگر از قبل اطلاعاتی نداشته باشید از این کتاب سر

- بیشتر
bahar1388
۱۴۰۰/۱۲/۱۱

سلام من نمونه اش رو خوندم فوق العاده بود بنظرم عالیه اگر تونستید کلش رو بخونید

MoDeW
۱۴۰۰/۰۹/۱۳

عالییییی همون نمونه‌ش رو بخونین میفهمین که عالیه از این لحاظ که هم با تصویر هستش و هم کامل توضیح داده . . . پیشنهادم این که حتما بخونیدش

zz
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

عالیه

هیکاری 4545
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

عالی

amjgtwm
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

خوب البته برای علاقه مندان. دارای عکس که اینم باعث بهترشدن یادگیری میشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان