دانلود و خرید کتاب سیستم های مدیریت محیط زیست ترجمه مسعود عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیستم های مدیریت محیط زیست اثر مسعود عزیزی

کتاب سیستم های مدیریت محیط زیست

معرفی کتاب سیستم های مدیریت محیط زیست

کتاب سیستم های مدیریت محیط زیست نوشته مسعود عزیزی و مجتبی اسفندیاری است. کتاب سیستم های مدیریت محیط زیست را انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرده است.

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب سیستم های مدیریت محیط زیست

دستیابی به توسعه پایدار از طریق تعادل بین سه رکن آن یعنی محیط‌زیست، جامعه و اقتصاد امکان‌پذیر است. این مهم سازمان‌ها را بر آن داشته است تا طریق پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت محیط‌زیست و با هدف مشارکت در رکن پایداری محیط‌زیست، رویکردی نظاممند در مدیریت محیط‌زیست، اتخاذ نمایند. استاندارد سیستم مدیریت محیطزیست، مبنای خوبی برای سازمان است تا از طریق آن جنبه‌های زیست‌محیطی را شناسایی و با تعیین پیامدها و تعریف اقدامات مناسب، آن‌ها را مدیریت نمایند. این کتاب سعی دارد جدیدترین الزامات مبتنی بر ISO 14001:2015 را مطرح کند.  

خواندن کتاب سیستم های مدیریت محیط زیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه محیط زیست پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۸۸۹۵۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

ترجمه بسیار خوب و روان

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۸۶۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان