دانلود و خرید کتاب اصول تولید محتوای متنی نیما شفیع‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول تولید محتوای متنی اثر نیما شفیع‌زاده

کتاب اصول تولید محتوای متنی

امتیاز:
۳.۹از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اصول تولید محتوای متنی

کتاب اصول تولید محتوای متنی نوشته نیما شفیع‌زاده است. کتاب اصول تولید محتوای متنی با تمرکز بر بلاگ‌پست‌نویسی ساختارمند و اثربخش نوشته شده است.

درباره کتاب اصول تولید محتوای متنی

این کتاب نمی‌خواهد به شما بگوید چه‌طور یک بلاگ‌پست بنویسید؛ قرار هم نیست شما را به نوشتن متن‌های کلیشه‌ای تشویق کند که در نهایت خواننده‌ای جز خود بلاگر ندارند. ولی اگر داشتن ذوق و خلاقیت را بخش بزرگ توانایی نوشتن در نظر بگیریم، آموزش صحیح، کار شما را راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کند. همچنین رازی پنهان در بلاگ‌پست‌نویسی وجود دارد که همۀ بلاگرهای حرفه‌ای می‌دانند و آن این است که ماجرا تازه بعد از نوشتن شروع می‌شود؛ به‌عبارت دیگر رسیدن بلاگ‌پست به دست مخاطبان و چهطور دیده‌شدن وبلاگ هم تأثیری معادل خودِ نوشتن دارد.

چه شما اهل بلاگ‌پست‌نویسی باشید، و ایده‌پردازی و نوشتن یک بلاگ‌پست چندان برایتان سخت نباشد؛ و چه مایل به نوشتن بلاگ‌پست باشید اما هنوز به جرگۀ بلاگرها نپیوسته باشید، وجود یک منبع جامع و کامل برای آموزش نوشتن بلاگ‌پست، به شما کمک خواهد کرد.

منظور از منبع جامع متنی نیست که اصول کلی بلاگ‌نویسی را با ردیف کردن یک‌سری جمله‌های کلی بیان کند. چنین منابعی در گذر زمان بی‌ارزشی و ناکارآمد بودنشان مشخص می‌شود. همین الان هم در گوشه کنار اینترنت از این دست مطالب زیاد است. این کتاب ویژگی‌های زیر را دارد:

۱- با ترسیم نقشۀ راه، مسیر را به مخاطب نشان دهد. نشان دادن نقشۀ راه به مخاطب کمک می‌کند بداند که با قدم برداشتن در چه مسیری، می‌تواند یک بلاگ‌پست حرفه‌ای بنویسد.

۲- نکته‌ای را از قلم نینداخته است و به تمام جزئیات دقت کرده است. دقت به جزئیات اهمیت دارد چون نشان می‌دهد نویسندۀ کتاب، خود بر الفبای موضوع مسلط است و واقعاً قرار است چیزی آموزش دهد و قصدش بیان بدیهیات نیست.

خواندن کتاب اصول تولید محتوای متنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر قصد دارید محتوای متنی تولید کنید از این کتاب لذت خواهید برد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه