دانلود و خرید کتاب هنر کمک به دیگران اسمیت هیتر ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هنر کمک به دیگران

هنر کمک به دیگران؛ در دسترس بودن، حضور داشتن و خردمندی کتابی نوشته اسمیت هیتر و اسمیت مارک است که در انتشارات راز نهان به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب هنر کمک به دیگران

در هر جامعه‌ای افراد خاصی وجود دارند که مردم برای یادگیری و مشاوره به آن‌ها مراجعه می‌کنند. احتمالاً اکثر ما حداقل یک شخص را نام می‌بریم- کسی که برای ما فضایی برای صحبت کردن درمورد تجربیاتمان، برای مقابله با احساساتمان و کشف چگونگی زندگی کردنمان، ایجاد کرده است. ممکن است ما این افراد را خردمند یا پشتیبان توصیف کنیم. ممکن است اینطور فکر کنیم که مربوط به درون آن‌هاست، صداقت و اصالت آن‌ها، که به آن‌ها اجازه می‌دهد زندگی ما را لمس کنند و به یادگیری ما کمک کنند. این کتاب به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازد؛ که این افراد برای کسانی که نیازمند کمک هستند، چه جایگاهی دارند. همچنین در نظر بگیرید که چقدر این افراد خردمند هستند، زیرا می‌توانند به دیگران عمیقاً کمک کنند. 

در نوشتن این کتاب، نویسندگان از تجربیات خود و تأمل در کارهایی که دیگران انجام داده‌اند استفاده کرده‌اند. آنها به جلساتی رفتند که افرادی خاص در مکان‌ها و شبکه‌های محلی مشغول به کار بودند. این گروه شامل کارمندان عمومی، کارمندان و وزراء جوان، پشتیبانان مسکن و کارکنان خوابگاه، کشیش‌ها، راهبه‌ها و کارگرهای کلیساها و گروه های مذهبی، معلم‌ها، دستیاران آموزشی و مربیان یادگیری، پیمانکارها، سرکارگرها و کارگرها می‌شود. 

بیشتر آن‌ها برای کنار هم بودن حقوق می‌گیرند. همه آن‌ها نقش مشخصی در خصوص آموزش یا کمک کردن در یک گروه یا سازمان دارند. با این حال، بسیاری از کسانی که به کمک و مشاوره می‌آیند، نه حقوق می‌گیرند و نه عنوان و نقش رسمی دارند. آن‌ها بخشی از شبکه‌های اجتماعی ای هستند- یا به آن مرتبط شدند- که ما به آن تعلق داریم. مثلاً از طریق خانواده و دوستانمان آن‌ها را می‌شناسیم یا آن‌ها را در محل کار یا در فعالیت‌های اجتماعی ملاقات می‌کنیم. اغلب، آن‌ها به‌طور کامل از اهمیت کمکی که به مردم می‌دهند آگاه نیستند.

 در این کتاب نگاهی به تجربیات و فعالیت‌های آن‌ها خواهیم انداخت. در اصل، تمرکز اصلی نویسندگان بر روی پاسخ دادن و کمک به افرادی است که در معرض مشکلات و مسائل خاصی هستند که با آن مواجه می‌شوند. 

 خواندن کتاب هنر کمک به دیگران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های رشد فردی و مهارت‌های زندگی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب هنر کمک به دیگران

برای بسیاری- نه اکثر مردم- تجربه ساده بودن در کنار آن‌ها، گوش دادن به آنچه که می‌گویند و شرکت کردن در مکالمات، می‌تواند بسیار تسلی بخش باشد. ولی بیشتر مردم نیاز به کمکی فراتر از این‌ها دارند. آن‌ها به کمک عمیق‌تری نیاز دارند، تا تجربیات و موقعیت ها را کشف کنند، در مورد گزینه‌ها و امکانات فکر کنند، و درک کنند که چگونه می‌توانند در این مسیر پیش بروند. به طور متعارف، کسانی که در تدریس و مشاوره کار می‌کنند، این کار را با تنظیم جلسات انجام می‌دهند - زمان ویژه ای را اختصاص می‌دهند تا درمورد همه چیز صحبت کنند. با این حال، مقدار قابل توجهی از اکتشافی که مورد علاقه ماست بستگی به این دارد که مددکاران چگونه خود را با فعالیت‌های روزمره مانند پخت و پز، صحبت کردن درحال نوشیدن یک فنجان قهوه یا پیوستن به آنچه که یک گروه انجام می‌دهد، درگیر میکنند. فعالیت‌های مشترک اغلب می‌توانند در صحبت را برای مردم در مورد مسائلی که آن‌ها را ناراحت می‌کنند باز کند. آن‌ها برای اینکه سر صحبت را با دیگری باز کنند احساس راحتی می‌کنند. در این شرایط، کسانی که خواستار تدریس و مشاوره می‌شوند باید قادر به "حرکت با جریان" باشند، تا به ایجاد فضا و بعد کمک کنند؛ برای اینکه افراد درمورد تجاربشان صحبت کنند، به احساسات و روحشان توجه کنند، و با درک و تعهد عمیق‌تر پاسخ دهند (جِفس و اسمیت 2005). این ممکن است منجر به ایجاد چیزی رسمی‌تر مانند گفتگو یا جلسه در روزی دیگر شود؛ یا نشود. همانطور که افراد بیشتر شناخته میشوند، علاقه به ارتباط با افرادی که کمتر با آن‌ها در ارتباط بودند، بیشتر میشود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان