دانلود و خرید کتاب بهترین دوست ما کیه؟ Jade Mathieson ترجمه مجید عاطفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین دوست ما کیه؟ اثر مجید عاطفی

کتاب بهترین دوست ما کیه؟

نویسنده:Jade Mathieson
ویراستار:امین عظیمی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بهترین دوست ما کیه؟

کتاب بهترین دوست ما کیه؟ اثری با ترجمه مجید عاطفی است که در انتشارات دانش‌نگاران برنامه منتشر شده است.

مجموعه کتاب‌های تصویری "داستان من"، موضوعات متنوع و بسیار ساده را که کودکان می‌توانند با آن‌ها روبرو باشند، به تصویر می‌کشد. این مجموعه کتاب‌های تصویری، باهدف افزایش قوه تخیل کودکان طراحی‌شده است و کودکان حتی بدون مطالعه متن ساده این کتاب‌ها قادر به فهمیدن موضوع آن‌ها هستند.

ویژگی اصلی این مجموعه کتاب‌ها، این است که شما حتی می‌توانید با توجه به تصاویر موجود در آن، داستان خودتان را با زبانی که کودک شما بیشتر با آن آشنا هست، تعریف نمایید و حتی از او بخواهید تا داستان خودش را برای شما از روی کتاب تعریف نماید.

در این داستان با یک یک کرگدن، یک کروکودیل، یک زرافه و یک گورخر آشنا می‌شویم. همه آن‌ها یک دوست مشترک دارند و با اینکه با هم بسیار متفاوتند، دوستی خیلی خوبی ساخته‌اند. شما حدس می‌زنید این دوست کیست؟ این داستان کودکان را به دنیای حیوانات می‌برد و به آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با وجود تمام تفاوت‌ها، دوستی‌های خیلی خوبی ساخت و به همدیگر کمک کرد. این کتاب تصاویر جذابی دارد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در طول مطالعه کتاب حتماً از کودک خود در رابطه تصاویر سؤالاتی بپرسید و او را حتی وارد تخیل پردازی بکنید.

کتاب بهترین دوست ما کیه؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب بهترین دوست ما کیه؟ یک داستان کوتاه و بامزه برای تمام کودکان گروه سنی پیش از دبستان و کودکانی است که سال‌های اول دبستان را می‌گذرانند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه