دانلود و خرید کتاب اینجا جهانی دیگر است سمیه گودرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینجا جهانی دیگر است اثر سمیه گودرزی

کتاب اینجا جهانی دیگر است

معرفی کتاب اینجا جهانی دیگر است

کتاب اینجا جهانی دیگر است نوشته سمیه گودرزی است که در انتشارات متخصصان به چاپ رسیده است.

درباره کتاب اینجا جهانی دیگر است

این کتاب شامل دل‌نوشته‌های نویسنده درباره خداوند، معنویت، موفقیت، هدف داشتن و صفات ارزشمند انسانی است.

نویسنده در بیانی گیرا و در عین حال ساده و روان شما را به اندیشیدن درباره خود و معبود خود و مسیر پیشرفت و ارتقای روحی و جسمی فرامی‌خواند.

خواندن کتاب اینجا جهانی دیگر است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به دل‌نوشته‌های انگیزشی مخطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب اینجا جهانی دیگر است

معبود من نام تو آرامش من است با من باش

ه ندای قلب خویش گوش فرا ده و بیاندیش . او وحی از فرا رسیدن آینده‌ای درخشان برای تو خواهد داشت اما بنگر به تفکرات منفی ذهنت که چون حصاری محکم‌اند و تا با انها مقابله نکنی هرگز نخواهند رفت و گریز از انها یعنی بیشتر فرو رفتن در گودالی عمیق.

باید ایستادگی کرد تا پیروز شد که هیچ پیروزی با ترس قابل خلق نخواهد بود و شکست از ان کسی است که نه شجاعت دارد نه شهامت و پیروزی رویاییست در بلندای اسمان که باید قدم قدم پیش رفت تا به قله پیروزی دست یافت.

انسان باید برای خود بخواهد آنچه را که بدان عشق می‌ورزد و باید بگریزد از آنچه که او را به سمت شکست هدایت می‌کند و باید مقابله کند با آنچه که مانعی برای اهدافش خواهد بود که گریز از مانع‌ها یعنی دویدن به سمت شکست.

...انسان ضعیف‌تر از آن است که بخواهد تاوان اشتباهی دهد که خود باعث آن بوده پس قبل از انجام هرکار باید اندیشید به اتفاقی که پس از آن خواهد افتاد.

هرانسانی ممکن است در زندگی‌اش شکست‌هایی داشته باشد که مطمئناً ریشه هر شکست نادانیست.

مرتکب شدن خطا جرم بی بخشش نیست و از آنجا که انسان خطا کار است هیچ انسانی بی خطا نیست اما به شرطی که آن خطا قابل جبران باشد و هرگز تکرار نشود.

قطعاً اگر کسی از عاقبت خطایی که می‌کند خبر داشته باشد هیچگاه آن را انجام نخواهد داد بسی رنج‌ها از نادانیست.

باید اندیشید و تفکری عاقلانه کرد تا بتوان شکست را از خود دور و مسیر پیشرفت را برای خود هموار ساخت.

گر شکستی در کار است انسان قدمی اشتباه برداشته و شکست اجازه جبران می‌دهد. جبران اشتباهی هرچند کوچک که باعث رخ دادن شکست بزرگی شده. بهترین راه جبران آدمی تکرار نکردن است و برای تغییر و موفقیت باید تلاش چندین برابر شود.

موفق آنی است که شکست را به خاطر تجربه‌هایی که به دست آورده پذیرفته ولیکن برخی شکست را یاد آور روزهایی تلخ می‌دانند اما چرا تجربه‌های گرانبهایش دیده نمی‌شود!

مطمئناً این خود انسان است که باعث موفقیت و شکست خود می‌شود پس از ابتدا باید اندیشید تا به خواسته‌ها رسید که رسیدن به خواسته‌ها با اندیشه نکردن غیر ممکن خواهد بود.

در سخت‌ترین شرایط زندگی تنها خود انسان می‌تواند خود را نجات دهد و تا خود نخواهد هرگز نتواند. کافیست او بخواهد آنگاه می‌تواند رویاهایش را محقق سازد.

گر با هر تلاش انسان موفق نشود و تلاشش منجر به شکست شود هرگز نباید ناامید شود چراکه شکست مانع نیست و گر انسان شکست را تجربه کند ارزش پیروزی را خواهد دانست و پی خواهد برد که هیچ چیز بیهوده به دست نخواهد آمد جز با تلاش که تلاش کلید هر موفقیت است و شکست تنها مقدمه‌ای برای پیروزیست.

انسان سختی راه را باید بپذیرد تنها به شوق لحظه‌ای که رویایش محقق شود.

باید قبل از برداشتن حتی کوچکترین گام در مسیر اهداف اندیشید که بی تفکری عامل شکست است.

شخصی ضعیف و ناامید ممکن‌ها را ناممکن می‌پندارد چراکه نه شجاعت دارد نه شهامت. و هیچ غیر ممکنی نیست و این تفکر منفی است که انسان را محدود می‌کند. برای فردی خوشبین و امیدوار غیر ممکنی وجود ندارد چراکه گر انسان خواسته‌ای واقعی داشته باشد و به خود و توانمندی‌هایش ایمان داشته باشد هرگز ناامید نمی‌شود حتی گر تلاشش بی نتیجه بماند. افرادی خوشبین و امیدوار روزهای بد را می‌گذرانند تنها به شوق فرا رسیدن روزهای خوب.

ترس از کار مانع رسیدن انسان به موفقیت و بزرگترین مانع پیشرفت است. ترس یعنی پذیرفتن هیچ چراکه تو برای آنچه می‌خواهی نمی‌کوشی. ترس و تمرکز روی ضعف پیشروی به سوی مسیری اشتباه است.

آنی که می‌اندیشد می‌داند و آنی که نمی‌اندیشد نمی‌داند.

انسان باید در هر شرایط مثبت بیاندیشد و از افکار منفی دوری کند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان