دانلود و خرید کتاب اسرار محرمانه یک نابغه جابر کمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار محرمانه یک نابغه اثر جابر کمالی

کتاب اسرار محرمانه یک نابغه

معرفی کتاب اسرار محرمانه یک نابغه

کتاب اسرار محرمانه یک نابغه نوشته جابر کمالی است. کتاب اسرار محرمانه یک نابغه به شما کمک می‌کند یک کودک نابغه تربیت کنید که آینده‌ای درخشان دارد.

درباره کتاب اسرار محرمانه یک نابغه

زمانی که به آینده فرزندمان فکر می‌کنیم، تصویری از دانشگاه ‌رفتن، ازدواج، شغل ویک زندگی کامل با بچه‌هایشان درنظرمان مجسم می‌شود. اما همیشه زندگی آنان طبق انتظار جلو نمی‌رود. با وجود مشکلات اقتصادی، امکان از‌دست‌دادن شغل، رکود مسکن یا شرایط تحصیلی که روز به روز گران‌تر می‌شود، آیا شما می‌توانید با روش‌های قبلی آینده خوبی را برای فرزندانتان تضمین کنید؟ این کار مانند یک رؤیاست! آینده کودک شما در مرحله اول در دست شما و در گرو تصمیم‌های سرنوشت‌ساز امروز شماست؛ پس توصیه می‌کنیم اگر دنبال ساخت یک فرزند پرافتخار و نابغه هستید، حتما این کتاب را مطالعه کنید.

تمامی استادان انگیزشی سرتاسر دنیا بر این باورند که اگر شما بتوانید باورهایتان را تغییر دهید، زندگی شما به طرز شگفت‌انگیزی تغییر خواهد کرد و بسیار تلاش می‌کنند که باورهای مخاطبان خود را عوض کرده و نگاه جدیدی را برای آنها تعریف کنند. نویسنده تصمیم گرفته است تا با نوشتن این کتاب، بسیاری مباحث را برای خانواده‌ها روشن کند و با ارائه مطالبی درست و دقیق از خواننده بخواهد که از بنیان اجازه ندهد باورهایی پوچ و ناامید کننده در فرزندانشان شکل بگیرد تا بعد از اینکه رشد کردند، بخواهند با تغییر آنها آینده خود را آن‌طور که می‌خواهند طراحی کنند و به موفقیت برسند.

با توجه به مواظبت ویژه خانواده و اطرافیان پس از کسب آگاهی و آموزش‌های صحیح تربیت و به کارگیری دستورالعمل‌های داده شده، تمام سعی خود را کرده است که قدم به قدم شرح دهم چگونه یک نابغه تربیت می‌شود و به اوج می‌رسد.

در فصل اول کتاب، با توجه به سفری که شما آغاز می‌کنید، برای ساخت یک نابغه توضیح داده است که نابغه کیست و به چه کسی نابغه می‌گویند و نقشه راه را گفته است. بعد از آن در فصول بعدی جزئیات راه را گفته است. همچنین از خطرات و موانع راه صحبت کرده و نیز از ابزاری که لازمه این سفر است و باید با شما باشد تا سفر را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید تا در پایان سفر باورهای زیبایی در آنها شکل بگیرد و بتوانند در سنین کم به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند. 

خواندن کتاب اسرار محرمانه یک نابغه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اسرار محرمانه یک نابغه

اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از نابغه بگوییم، باید عرض کنم نابغه کسی است که قدرت افکار خود را تا اندازه‌ای افزایش می‌دهد که می‌تواند به منابع علمی دست پیدا کند که آن منابع علمی از راه‌های مادی به دست نمی‌آید؛ اما چگونه این اتفاق برای انسان می‌افتد؟ ببینید واقعیت نبوغ از طریق حس ششم پرورش می‌یابد. حس ششم تقریبا ثابت شده و همان استعداد قوه خیال و تصویرسازی خلاقانه است که به عقیده بنده، نه تنها انسان می‌تواند از طریق آن به منابع علمی دست پیدا کند، بلکه می‌تواند به هر آنچه قدرت تصورکردنش را دارد، برسد و از زندگی خود یک شاهکار بساز.

حال ما فهمیدیم که نابغه کیست و به چه شخصی نابغه می‌گویند و اساسا نابغه‌ها چه ویژگی دارند. برای شما سؤال پیش می‌آید که ما چگونه می‌توانیم فرزند خود را طوری تربیت کنیم که تبدیل به یک نابغه شود؟ در این خصوص باید به شما بگویم تمامی سعی و تلاش خود را به کار گیرید و با همه وجود روی ذهن فرزند خود کار کنید تا ذهن او خلاقانه تربیت شود و رشد کند. استعداد و قوه خیال را به یک قوه تصور خلاق بدل کنید که در فصل‌های بعدی مفصلا توضیح داده‌ام که چگونه این اتفاق رخ می‌دهد. اما سؤال بعدی که ممکن است به ذهن شما برسد، می‌تواند این باشد که خداوند آیا در همه انسان‌ها این ویژگی را قرار داده است؟ باید بگویم بله؛ ذهن همه انسان‌ها با یک کیفیت خلق شده و ذهن صرفا یک ظرف است که شامل هوشیاری، تصورات ادراک، تفکر، قضاوت، زبان و عاطفه است که خداوند به تمامی انسان‌ها به صورت یکسان و مساوی داده است؛ جز تعداد بسیار اندکی که من و شما می‌دانیم آنها چه اشخاصی هستند که معمولا در مکان‌های خاص نگهداری می‌شوند؛ زیرا احتیاج به مراقبت‌های مخصوص به خود را دارند و ما گفتیم تعدادشان اندک است. با این وجود، بقیه انسان‌ها که ظرفیت یکسانی دارند، چرا همه نابغه نمی‌شوند یا نابغه نیستند؟

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۱۰۷۲۶
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

من کتاب را مطالعه نکرده ام ولی پیشنهاد میکنم که حتما بخوانید چون که من خودم نویسنده کتاب رامی شناسم کاملا آدم درجه ۱هست وحرفاش رو باید بااب طلا نوشت خودم هم کتاب رو به زودی مطالعه میکنم فرصت رو

- بیشتر
کاربر ۵۱۸۵۲۵۵
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

خیلی خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان