دانلود و خرید کتاب برنامه محتوایی یک ساعته میرا کتهند ترجمه سروش صیادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه محتوایی یک ساعته اثر میرا کتهند

کتاب برنامه محتوایی یک ساعته

معرفی کتاب برنامه محتوایی یک ساعته

کتاب برنامه محتوایی یک ساعته اثری از میرا کتهند با ترجمه سروش صیادی و امین پورحسن است. این کتاب راهنمای انحصاری ارزش پست‌های وبلاگ در ۶۰ دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش است.

درباره کتاب برنامه محتوایی یک ساعته

چرا در بازار گوشه‌ بلاگ می‌نویسید یا کسب‌وکار راه می‌اندازید؟ اگر من و شما صادق باشیم، پاسخ خواهیم داد «به‌خاطر پول». در حقیقت اگر ما بلاگی ساخته باشیم تا فقط برای خود و یا خانواده‌مان در آن بنویسیم، به سراغ خواندن این کتاب نمی‌آمدیم. کتاب برنامه محتوایی یک ساعته، همانطور که از نامش پیداست، قرار است مانند یک راهنمای انحصاری عمل کند. به این ترتیب به ما کمک می‌کند تا ارزش پست‌های وبلاگمان را بالا ببریم و راه و چاه تولید محتوای قابل فروش را بیاموزیم. 

به همین دلیل است که ما به برنامه‌ای نیاز داریم که راه را نشانمان بدهد؛ در ایجاد یک استراتژی محتوایی منظم، ارزشمند و قابل فروش و جذب مخاطب کمک کند. بلاگ همیشه مخاطبانی دارد و بازار گوشه‌ وقتی ساده‌تر تعریف می‌شود که مخاطب و موضوع خود را بشناسید. اما حالا باید به سراغ یک موضوع جدید برویم: ارزش افزوده و هدف بلاگ، شاید این دو عامل، را بتوان عواملی دانست که همه بخش‌های محتوای تولیدی ما را سر و سامان خواهد بخشید.

کتاب برنامه محتوایی یک ساعته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب برنامه محتوایی یک ساعته برای همه کسانی است که دوست دارند از طریق وبلاگ خود به کسب درآمد برسند. اگر در زمینه تولید محتوا مشغول فعالیت هستید، از خواندن این اثر غافل نشوید. 

بخشی از کتاب برنامه محتوایی یک ساعته

سه نشانۀ آشکار از اینکه به‌طورجدی به برنامۀ محتوایی بلاگ نیاز دارید

۱. هیچوقت نمیدانید چه باید بنویسید.ِ روزها تلاش میکنید ایده‌ای بدهید؛ اما برای محتوای ایدۀ خود، از قبل برنامه‌ریزی بیشتر نکرده‌اید. همیشه تلاش میکنید سهمیۀ روزانه را پر کنید. در خلا و بدون تفکر دربارۀ نقش محتوا دربلاگ یا اهداف کسب‌وکار، آن را تولید میکنید.

۲. به شدت به دنبال گرایش‌ها و ترندهای به‌روز تولید محتوا هستید. موضوعات محتوای شما، از الف تا ی، متنوع و پراکنده هستند. به دنبال موضوعاتی میروید که تصور میکنید پست شما را پربازدید خواهند کرد و دیگران آن را به اشتراک خواهند گذاشت. بیشتر اوقات، ارتباطی میان بخشهای گوناگون محتوای شما وجود ندارد و در بهترین حالت، ارتباط آنها تصادفی است. امید دارید از یکی از این موضوعها استقبال شود و ترافیک سایتتان ناگهان افزایش یابد.

۳. محتوای شما فاقد ارتباطی عمیق با محصولات یا خدمات ارائه شده است.مطمئن نیستید چگونه میتوان محتوایی تولید کرد که محصولات یا خدمات شما را تبلیغ کند. صرفنظر از اینکه محصولی برای عرضه داشته باشید یا قرار باشد چنین محصولی را بیابید،محتوای شما مشکل خواننده را حل نمیکند.

***

زمین بازی محتوای خود را تعریف کنید

برای اینکه به بازیکن برتر زمین بازی محتوایتان تبدیل شوید، ابتدا باید بازار گوشه‌ای که بلاگ و کسب‌وکار شما برای آن طراحی می‌شود را مشخص کنید.

در اصل، بازار گوشه‌ منتظر راه‌حلی برای مشکلات است. مردم به‌دنبال بهتر شدن هستند و این بهتر شدن الزاماً با درآمد بیشتر حاصل نمی‌شود. بهتر شدن می‌تواند به شکل‌های زیر نمایان شود:

توسعۀ فردی

تناسب اندام

غذا

تأمین بودجه یا مسائل مالی شخصی

مد/زیبایی

سبک زندگی

دکور خانه

سازمان

مسافرت

محیط باز/ زنده ماندن

نظرات کاربران

بید مجنون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶

کتاب زیاد جالبی نیست. اول فکر می‌ کردم ترجمه بده اما متن اصلی هم که دیدم متوجه شدم کلا سخت نوشته شده.

محمد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸

چرا از این انتشارات هیچ کتابی توی طاقچه بی نهایت نیست؟!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان