دانلود و خرید کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است! دایان دی‌گروت ترجمه ریحانه جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است! اثر دایان دی‌گروت

کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است!

معرفی کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است!

کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است! یکی از داستان‌های مجموعه گیلبرت و دوستانش، نوشته دایان دی گروت با ترجمه ریحانه جعفری است. این داستان ماجرای یک مسابقه تخم مرغ جمع کنی خیلی مهم است که حتما باید در آن برنده شویم!

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است!

گیلبرت و لولا خوشحالند. چون قرار است پسرعمویشان والی به دیدنشان بیاید. او از وقتی که وارد می‌شود داد می‌زند: آخرین نفر تخم مرغ گندیده و بوگندو است. عصر، گیلبرت، لولا و والی به مسابقه تخم مرغ جمع کنی می‌روند. آنجا قرار است که هرکسی تعداد بیشتری تخم مرغ جمع کرد، جایزه بگیرد! یک جایزه مخصوص هم به کسی می‌دهند که تخم مرغ طلایی را پیدا کند! خب معلوم است که همه دلشان می‌خواهد برنده شوند، اما والی، اصلا به این اهمیت نمی‌دهد که دیگران را ناراحت کند. به همین خاطر هم یک تقلب درست و حسابی می‌کند...! شاید هم ته داستان بفهمد تخم مرغ بوگندوی واقعی کیست!

کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است! را به تمام بچه‌ها، پدر و مادرها و مربی‌هایشان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Eli N
۱۴۰۱/۰۳/۱۴

کتاب خوبی برای بازه سنی 5 تا 8 سال هست، هم تصاویرش خوب هست و هم داستان خوبی داره. و میشه کتاب را در دسته آموزش مهارت زندگی (رقابت سالم و تفکر خلاق و همینطور مشارکت) طبقه بندی کرد.

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

شخصیت پردازی خوبی داره این مجموعه، گیلبرت پسریه که سعی می کنه خوب باشه و درست رفتار کنه، لوییس به دیگران و احساساتشون اهمیت نمیده و والی، برنده بودن رو به دوست بودن ترجیح میده. و این مجموعه داستان هایی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان