دانلود و خرید کتاب برگی از هستی محمود خزائلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برگی از هستی اثر محمود خزائلی

کتاب برگی از هستی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برگی از هستی

کتاب برگی از هستی نوشته محمود خزائلی داستانی است که در آن یک برگ درخت، مسیر زندگی‌اش را از زمان تولد تا زرد شدن و افتادن از درخت روایت می‌کند و ارتباط و تشابه نحوه طی مسیر آن با زندگی انسان به تصویر کشیده شده است.

درباره کتاب برگی از هستی

در کتاب برگی از هستی، با دیدی متفاوت به ذرات کوچک اطراف ما که دارای نظمی خاص‌اند، نگاه شده است، نویسنده به این موضوع تاکید داشته که برگ‌های یک درخت،گل‌های کوچک یک باغچه، حشرات و دیگر موجودات را بایستی با نگاهی متفاوت دید، چرا که ذره ذره این عالم با نظمی خاص در حرکت است تا زندگی انسان و سایر موجودات را بقاء بخشد. در این کتاب به این موضوع اشاره شده که هر ذره در این دنیا در نوع خود خلقتی بی‌نظیر و منحصر بفرد است و با نظم خاصی وظیفه‌اش را انجام می‌دهد تا جهان هستی از وجود آن بهره‌مند شود.

نویسنده کتاب اشاره می‌کندکه در هر ذره این عالم می‌توان خدا را دید و این کتاب اهمیت تفکر و تعقل در خصوص آفریده‌های پروردگار بی‌همتا را بیش از پیش نمایان می‌کند.

در کتاب برگی ازهستی داستان زندگی یک برگ درخت از زمان تولد تا هنگام زرد شدن و افتادن از درخت به تصویر کشیده شده، برگ درخت در طول عمر کوتاه خود با مسائل زیادی روبرو می‌شود اما سرانجام پس از کسب تجربیات لازم درک می‌کند که در این دنیا همه چیز با نظم و ترتیب خاصی در حرکت است و بایستی با آغوشی باز پذیرای ماموریت و سرنوشت خود شود.

برگ درخت در طول عمر خود با کمک اهالی خانه‌ای که درخت در آنجا ساکن است و یاری گرفتن از هم‌نوعان و دیگر جانداران، نصایح گران‌بهایی از آن‌ها دریافت می‌کندکه هم به طی بهتر مسیر ودرک مسائل موجودکمک شایانی می‌کند، این مسائل در مسیر زندگی انسان‌ها نیز وجود دارد. در این داستان می‌خوانیم که با توجه به تجربیات مسیر زندگی می‌توانیم بر بسیاری مسائل و معضلات پیش‌روکه شناخت کمتری نسبت به آنها داریم، نائل شویم. در واقع به نحوی به مسیر صحیح زندگی و عدم تاثیر از اتفاقات آن اشاره می‌کند.

درکتاب برگی از هستی متوجه می‌شویم با دقت نگاه کردن به موجودات اطراف خود، می‌توانیم با آنها ارتباط برقرارکنیم و به قدرت خالق بی‌همتا بیشتر پی ببریم چرا که هیچ ذره و موجودی را از نظر دور نداشته است.

همچنین می‌توانیم در مسیر زندگی با نگاهی عمیق‌تر به ذرات و موجوداتی که با تمام وجود در خدمت ما‌ هستند به عنوان پله‌ای برای شناخت ارزش وجودی خود به عنوان اشرف مخلوقات پی ببریم، تا شاید درخدمت رسانی به انسان‌ها و دیگر مخلوقات نیز قدم‌هایی هر چند کوچک برداریم.

خواندن کتاب برگی از هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های پرمغز و آموزشی پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۷۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان