بریده‌های کتاب معجزه شکرگزاری
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری

نویسنده:راندا برن
امتیاز:
۴.۰از ۳۸۵ رأی
۴٫۰
(۳۸۵)
صبح جادویی ۱ ـ امروز صبح پس از بیدار شدن وقبل از انجام هر کار دیگری؛ واژهٔ جادویی سپاسگزارم! را بر زبان برانید. ۲ ـ از لحظه‌ای که چشم باز می‌کنید تا زمانی که کارهای روتین برای آماده شدن جهت آغاز فعالیت‌های روزانه را انجام می‌دهید؛ به طور مرتب واژهٔ جادویی سپاسگزارم! را تکرار کنید؛ برای هر آنچه لمس کرده یا استفده می‌کنید از این واژهٔ جاودویی استفاده کنید. ۳ ـ نعمات زندگی خود را بشمارید: فهرست ده نعمت را تهیه کنید، علت قدردانی از آنها را ذکر کنید. فهرست خود را از ابتدا تا انتها بخوانید و برای هر یک از نعمات سه بار بگویید سپاسگزارم! سپاسگزارم! سپاسگزارم! از صمیم قلب برای این نعمات سپاسگزار باشید. ۴ ـ امشب قبل از خواب، سنگ جادویی را در
کاربر ۱۶۱۰۴۷۰
دانش گنج است، اما تمرین کردن کلید صندوق گنج است.
کاربر ۳۵۳۳۳۰۲
«به کسی که سپاسگزاری داشته باشد بیشتر خواهند داد و او به وفور نعمت خواهد رسید؛ و هر کس که سپاسگزاری نعمت نداشته باشد، حتی داشته‌هایش را نیز از او خواهند گرفت.»
saeid
«به کسی که (اکنون) سپاسگزاری داشته باشد (در آینده) بیشتر خواهند داد واو به وفور نعمت خواهد رسید.»
soroosh7561
ذهن خود یا با صدای بلند بگویید: سپاسگزارم! اگر دوست داشتید، اندکی از گرد جادویی که در مشت خود پنهان کردید را بر روی غذا یا نوشیدنی خود بپاشید. ۳ ـ امشب قبل از خواب، سنگ جادویی را در دست بگیرید و واژهٔ جادویی سپاسگزارم را برای بهترین رویدادی که امروز تجربه کردید، بیان کنید.
کاربر ۱۶۱۰۴۷۰
«کسانی که به معجزه اعتقاد ندارند هرگز آن را نخواهند یافت.»
خانوم نور
آیا به معجزه اعتقاد دارید؟
مهدی
نعمت را تهیه کنید، علت قدردانی از آنها را ذکر کنید. فهرست خود را از ابتدا تا انتها بخوانید و برای هر یک از نعمات سه بار بگویید سپاسگزارم! سپاسگزارم! سپاسگزارم! از صمیم قلب برای این نعمات سپاسگزار باشید. ۲ ـ امروز باید دقایقی را در یک مکان خلوت و آرام بنشینید؛ نام سه فرد تأثیرگذار که توانسته اند تفاوت چشمگیر در زندگی شما ایجاد کنند را بر روی یک صفحه کاغذ یادداشت کنید. ۳ ـ سپس بر اساس فهرستی که تهیه کردید با این افراد به طور جداگانه با صدای بلند گفتگو کنید؛ ابتدا دلایل قدردانی از آنها را بیان کنید و سپس توضیح دهید که چگونه بر زندگی شما تأثیر گذاشته‌اند. ۴ ـ امشب قبل از خواب، سنگ جادویی را در دست بگیرید و واژهٔ جادویی سپاسگزارم! را برای بهترین رویدادی که امروز تجربه کردید،
کاربر ۱۶۱۰۴۷۰
«همیشه به دلیل آغاز یک روز جدید، یک تلاش تازه و یک شروع دیگر خود را سعادتمند می‌دانم؛ احتمالاً در پس این صبح زیبا جادویی نهفته است که انتظار مرا می‌کشد تا آن را کشف کنم.»
Zahra Omidvand
۱ ـ پل! بابت روزهایی که با هم گذراندیم و واقعاً شاد بودیم، سپاسگزارم! ازدواج ما به طلاق کشیده شد اما من نکات زیادی در همان زندگی کوتاه آموختم و در نتیجه اکنون عاقل‌تر هستم؛ در حال حاضر از درس‌های متعددی که از ازدواجمان گرفتم در سایر روابطم استفاده می‌کنم. ۲ ـ پل! بابت همهٔ تلاش‌هایی که برای بهبود ازدواجمان انجام دادی، سپاسگزارم! در هر حال؛ دوام ده سالهٔ ازدواج ما بعنی تو نیز به اندازه من تلاش کردی. ۳ ـ پل! از اینکه فرزندانی داریم سپاسگزارم! اگر تو نبودی، لذت داشتن آنها را هرگز احساس نمی‌کردم.
کاربر ۳۲۲۳۵۴۹

حجم

۱۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۹صفحه بعد