بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری | طاقچه
تصویر جلد کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری

بریده‌هایی از کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری

۴٫۲
(۲۳)
من از جایی آمدم که با بی‌احترامی‌ها و تمسخرها دست‌وپنجه نرم می‌کردم اما من متعلق به آنجا نبودم و خودم را طوری بهسازی کردم که دکترها، وکیل‌ها و مدیران شرکت‌های بزرگ نزد من بیایند و در مورد سرمایه‌گذاری با من صحبت کنند،
شابان
به‌طور منظم ورزش کنید وقتی‌که ذهن و جسم قوی داشته باشید، به شما کمک خواهد کرد تا از مسائل منفی دور شوید و از خوبی‌های زندگی لذت ببرید.
isaharshams
در سن کم مهاجرت کردم، پدرم بسیار بدرفتار بود، زمانی که من نه‌ساله بودم و خواهرم شش‌ماهه، مادرم من و خواهرم را به تورنتو کانادا برد، ما می‌دانستیم رفتن و زندگی در آمریکا بسیار سخت است بنابراین ساکن کانادا شدیم و مادرم به‌عنوان یک پرستار در آنجا استخدام شد و ما را بزرگ کرد. از آنجایی‌که مادرم بیرون از منزل کار می‌کرد من مجبور بودم تا از خواهرم مراقبت کنم و من مسئول تعلیم و تربیت او بودم تا بزرگ شویم ازآنجایی‌که پدری در منزل نبود من مثل پدر خانواده بزرگ شده بودم در خیلی از مسائل این به نفعم بود چون واقعاً زود بزرگ شدم اما در راه درست.
شابان
درزمینهٔ کاری یا چیزی که به آن علاقه دارید افراد موفق را پیدا کنید و خودتان را با این افراد احاطه کنید چراکه این کار باعث می‌شود چیزهای زیادی یاد بگیرید، من این کار را انجام دادم و از شما هم می‌خواهم این کار را انجام دهید.
isaharshams
اگر همیشه پرانگیزه باشید می‌توانید به سمت فردای بهتر و موفقیت روزافزون قدم بردارید، بنابراین همیشه باید روبه‌جلو رانندگی کنید.
نارون
من مانی خوشبین هستم یک مشاور املاک موفق و یک کلکسیونر خودروهای خاص که همیشه و به طور جدی به این قضیه باور داشته‌ام که: اگر سخت کار کنید، متعهد بمانید و در مسیر رؤیاهایتان برانید می‌توانید موفقیت را از آن خود کنید و نتایج بزرگ را برای خود رقم بزنید.
نارون
به یاد داشته باشید خرید ارزان، بالا بردن ارزش و سپس فروختن با قیمت بیشتر، این چیزی بود که به خوبی فروش آجیل برای من کار می‌کرد.
sina niksirat aghdam
هرگز تسلیم نشو و هرگز نگو هرگز.
isaharshams
چیزی که می‌خواهم به شما بگویم این است که همیشه به دنبال راه‌های بهتر باشید تا به اهدافتان برسید. می‌دانید که چه چیزی برای من همیشه عامل موفقیت و کسب پول و ثروت بوده؟ من هنوز هم به رؤیاپردازی ادامه می‌دهم و هیچ‌گاه این کار را ترک نمی‌کنم.
نارون
من رؤیاپردازی‌ام را با موفقیت‌های بزرگ و روزافزون و توسعه دادن آن‌ها شروع کردم، نگرش هیچ‌وقت تسلیم نشو همیشه همراه من بود، چیزی هست که در آخر با آن می‌خواهم از اینجا کنار بروم و باور به اینکه اگر به تلاش کردن ادامه بدی موفق خواهی شد.
نارون
میدانید که برای یک نوجوان آرزوی خرید یک ماشین و عملی کردن آن یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.
کاربر ۵۱۲۲۹۹۷
شما می‌توانید افرادی را ببینید که از کودکی خود ثروتمند بوده‌اند اما احترام لازم را ندارند این احترام به خاطر این است که شما به تلاش خود ادامه داده‌اید و سخت کارکرده‌اید تا به جایگاه فعلی خود برسید و به این خاطر است که هیچ‌گاه از رؤیاهای خود دست نکشیده‌اند و این دقیقاً چیزی است که باعث می‌شود احساس خوبی در مورد خودم داشته باشم و می‌توانم باعث شوم شما هم در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید.
عباس
ذهن خود را تمرین دهید تا بر روی مسائل مثبت تمرکز کند و همچنین انعطاف‌پذیر باشید.
isaharshams
به یاد داشته باشید که برای داشتن یک خودروی شگفت‌انگیز باید افکار و رؤیایی شگفت‌انگیز داشته باشید و همراه با آن‌ها زندگی کنید.
isaharshams
نقشه مسیر موفقیت: - اول از هر چیز فراموش نکنید که از کجا آمده‌اید این مهم است چون همیشه شما را فروتن نگه خواهد داشت. - شما باید همیشه ثابت‌قدم باشید و هرگز تسلیم نشوید، من همیشه برای به دست آوردن رؤیاهایم جنگیده‌ام و به دنبال راهی برای موفقیت بودم. - برای روزهای مبادا پس‌انداز کنید اول سرمایه‌گذاری و بعد خرج کردن. - هیچ‌وقت به‌وسیله موفقیت‌هایتان به دیگران فخرفروشی نکنید.
isaharshams
همه ما توانایی این را داریم که کسی یا چیزی باشیم که در زندگی می‌خواهیم که این موضوع با داشتن اراده قوی، ایستادگی و صبر محقق خواهد شد.
راضیه
چیزی که می‌خواهم به شما بگویم این است که همیشه به دنبال راه‌های بهتر باشید تا به اهدافتان برسید.
راضیه
من رؤیاپردازی‌ام را با موفقیت‌های بزرگ و روزافزون و توسعه دادن آن‌ها شروع کردم، نگرش هیچ‌وقت تسلیم نشو همیشه همراه من بود، چیزی هست که در آخر با آن می‌خواهم از اینجا کنار بروم و باور به اینکه اگر به تلاش کردن ادامه بدی موفق خواهی شد.
نارون
اگر سخت کار کنید، متعهد بمانید و در مسیر رؤیاهایتان برانید می‌توانید موفقیت را از آن خود کنید و نتایج بزرگ را برای خود رقم بزنید.
isaharshams
- اول از هر چیز فراموش نکنید که از کجا آمده‌اید این مهم است چون همیشه شما را فروتن نگه خواهد داشت. - شما باید همیشه ثابت‌قدم باشید و هرگز تسلیم نشوید، من همیشه برای به دست آوردن رؤیاهایم جنگیده‌ام و به دنبال راهی برای موفقیت بود
Mahdi Poorasghari

حجم

۴۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۴۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد