دانلود و خرید کتاب شجاعت (خلاصه کتاب) دبی فورد ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شجاعت (خلاصه کتاب) اثر دبی فورد

کتاب شجاعت (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب شجاعت (خلاصه کتاب)

کتاب شجاعت نوشته دبی فورد است که فاطمه فراهانی آن را ترجمه کرده است، این کتاب به غلبه‌‌ بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به‌ نفس می‌پردازد. اگر تا امروز برای رسیدن با آرزوها و خواسته‌هایتان با جملاتی مانند نمی‌توانی، اگر نه بشنوی چی؟ یا اگر قبول نکنند چی؟ مواجه شده‌اید این کتاب برای شماست. 

درباره کتاب شجاعت 

این میکروکتاب به شما کمک می‌کند تا با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید و آن‌ها را کنار بگذارید. این کتاب قدرت را به شما برمی‌گرداند. دبی فورد در این کتاب یک راهنمای عملی و بسیار ساده به شما نشان می‌دهد، تا بتوانید به راحتی با شجاعت زندگی کنید. این کتاب دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا همه جوانب زندگی خود را متحول کنید. این یک کتاب واقعی است چون نویسنده‌اش از زمانی که یک انسان ترسو بوده تا زمانی که توانسته به شجاعت برسد، همه چیز را برای خوانندگان خود ارائه می‌دهد.

خواندن کتاب شجاعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب شجاعت

من در شجاعت بی‌همتا بودم و همه به من می‌گفتند که شجاعت تو بیشتر از عقلت است. با این حال زندگی‌ام فراز و نشیب زیادی داشت. در ۲۰ سالگی معتاد شدم، در ۳۰ سالگی طلاق گرفتم و در ۴۰ سالگی یک خیانت بزرگ را تجربه کردم. وقتی همه این ماجراهای عجیب و غریب را پشت سر گذاشتم بیشتر به شجاعتم ایمان آوردم.

مدت‌ها بود درگیر یک سرماخوردگی ساده بودم اما پزشکانم چیز دیگری فهمیده بودند. زمانی که می‌خواستم برای یک سفر تفریحی به ترکیه بروم پزشکم مرا منع کرد و گفت نمی‌توانم به سلامت از هواپیما خارج شوم. گویا در ریه‌هایم مایعی جمع شده بود و به همین دلیل باید من را بستری می‌کردند.

مدتی گذشت و فکر می‌کردم حالم دیگر خوب شده اما باز هم سر از بیمارستان درآوردم. غده‌های مختلقی در بدنم شروع به رشد کردند و من به سرطان مبتلا شده بودم. خیلی این موضوع را جدی نمی‌گرفتم و سعی می‌کردم با مراجعه به متخصصانی دیگری این موضوع را پیگیری کنم. چندین پزشک مختلف را ملاقات کردم اما از روش‌های درمانی آن‌ها خوشم نیامد. من بسیار لاغر بودم و در کودکی با بیماری‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کردم. به همین دلیل زیاد از بیماری خودم متعجب نبودم. این در حالی بود که پزشکان به مرور زمان از زندگی من قطع امید کرده بودند و گفتند که باید خودم را برای مرگ آماده کنم! من باز هم تعجب کردم و به دستیارم گفتم همه آن‌ها دیوانه‌اند!

به دلیل شوکی که به من وارد شده بود، از تک‌تک پزشکانی که نزدشان رفته بودم سوال کردم که آیا من میمیرم و در کمال تعجب همه آن‌ها می‌گفتند «احتمالا!». فهمیدم که در حال انکار یک واقعیت بزرگ هستم. آن لحظات این سوال به ذهنم رسید که آیا باید تسلیم شوم و همه چیز را تمام کنم! یعنی دیگر به آخر خط رسیده‌ام؟

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

me
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

خیلی کتاب خوبی بود، خلاصه و مفید. در کل کتابای دبی فورد رو باید خوند

kian
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

حتما پیشنهاد میکنم مطالعه کنید

کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
۱۳۹۹/۰۵/۲۸

عالی بود

m@#$@
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

خیلی چیزا یاد گرفتم مختصر و مفید بود..ممنونم

احمدرضا بهوندی
۱۴۰۱/۰۶/۰۶

سه نکته خوب از کتاب ۱ نه بگویید ۲ گذشته بد خود را زندگی نکنید ولی عبرت از آن بگیرید ۳ در کاری که از آن ترس دارید ، واردش شوید مثل حدیث امام علی ع

hanie
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

مختصر و کاربردی تمرینات عملیش واقعا به نظم دادن افکارتون کمک میکنه و متوجه میشید ترس‌ها چیزی نیستند جز گروهی از ابرها که ذهنتون رو پوشونده

amin shamsi
۱۴۰۰/۰۲/۰۵

میتونه مفید باشه

المیرا
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

سلام.چرا نمیشه این کتاب و خرید؟ می‌نویسه که اینجا باید مطالعه کنید ،ولی نمی‌فهمم منظورش و .ممنون میشم راهنمایی کنید

Ham
۱۳۹۹/۰۳/۰۷

عالی بود

hamed
۱۴۰۱/۰۶/۲۶

هیچ چیز خاصی به عنوان یه متخصص روانشناسی توی این کتاب ارائه نکرده و کاملا شبیه مکالماتی است که مردم کوچه و بازار دارن.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
شما هم رویاهایی دارید که شاید از وجودش بی‌خبر باشید. نگران نباشید که چرا در حال حاضر هیچ اثری از رویاهایتان نمی‌بیند. آن‌ها همیشه خودشان را نشان می‌دهند کافی است که حواسمان را خوب جمع کرده و نشانه‌ها را دنبال کنیم. شاید بگوید من رویایی ندارم و این حرف‌ها باد هوا است. اما در اشتباه هستید، هر چیزی که شما را به ذوق می‌آورد رویایتان محسوب می‌شود. ببینید که چه چیزی شما را به وجد می‌آورد و دلتان می‌خواهد که مدام آن را تکرار کنید. همان کاری که وقتی انجامش می‌دهید هیچ ترسی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد، رویایتان است.
Mari_R
اطمینان دروغین را با این جمله‌ها بشناسید: «من از همه بیشتر می‌فهمم، در دنیا فقط من باهوش هستم و بقیه احمق هستند، کاش دنیا دست من بود تا می‌توانستم آن را به بهترین شکل بسازم». اطمینان غلط و دروغین ذهن بشریت را مسموم کرده و نمی‌گذارد با خود واقعی‌مان رو به رو شویم.
Meloy G
شاید بگوید من رویایی ندارم و این حرف‌ها باد هوا است. اما در اشتباه هستید، هر چیزی که شما را به ذوق می‌آورد رویایتان محسوب می‌شود. ببینید که چه چیزی شما را به وجد می‌آورد و دلتان می‌خواهد که مدام آن را تکرار کنید. همان کاری که وقتی انجامش می‌دهید هیچ ترسی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد، رویایتان است.
کاربر ۳۶۹۱۱۳۶
ما باید داستان‌ها را رها کنیم و آزاد شویم. وقتی خود را از زندان داستان‌های بی‌شمار آزاد کردید، حقیقت واقعی یا بهتر بگویم خواست واقعی خود را می‌بینید. آنگاه تصمیم می‌گیرید که در چه مسیری تغییر جهت دهید. این یعنی رسیدن به آزادی. آزادی بیرون و درون شما را هماهنگ می‌کند و اجازه می‌دهد خود واقعی‌تان را به همگان نشان دهید. هر شجاعتی شور و شوق حیات را در شما زنده می‌کند. حالا می‌فهمید تلاشتان برای جلب رضایت دیگران و یا زندگی کردن به شکل و شیوه‌ای که آن‌ها دوست دارند، اشتباه بوده است. نگران چیزی نباشید، اجازه دهید نیروهای درونی‌تان از سر به دل برسند و زندگی‌تان را دگرگون کنند.
donye.book
در مسیر شجاعت گام برداشتم و به این باور رسیدم که اگر بتوانیم در مسیر شجاعت حرکت کنیم یعنی شجاع بودن را انتخاب کرده‌ایم و من انتخاب کردم که یک زندگی شجاعانه را داشته باشم.
donye.book
یک مبارز واقعی از غم‌ها، ترس‌ها، نگرانی‌ها، اشتباهات و گذشته خود فرار نمی‌کند، بلکه آن‌ها می‌پذیرد. این نیرویی است که شجاعت در وجود ما ایجاد می‌کند. شجاعت همیشه با ما بوده اما اجازه نمی‌دادیم که خود را آشکار کند و این هدیه‌ای است که ما بارها آن را پس می‌زدیم. وقتی به شجاعت برسید نیازی ندارد دائم آن را به کار بگیرید، در وجود شما قرار دارد و نیازی نیست خود را به زحمت بیندازید. هر موفقیتی که در زندگی به آن می‌رسید پاداشی است که شجاعت به شما می‌دهد.
donye.book
«همان کاری را بکن که فکر می‌کنی نمی‌توانی».
donye.book
«هر تغییری نیازمند تحولات درونی است. بدون اینکه درون خود را تغییر دهید نمی‌توانید تحولی در مسیر زندگی خود ایجاد کنید. هر تغییری به شجاعت نیاز دارد و این چیزی است که دِبی فورد از آن به ما می‌گوید. مطلب مهمی که او در این کتاب به آن اشاره می‌کند رهایی از گذشته و پذیرفتن چیزهایی است که اتفاق افتاده است. وقتی بتوانیم گذشته را با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش بپذیریم، می‌توانیم حال و آینده خود را تغییر دهیم. به همین دلیل این کتاب را با جان و دل بخوانید تا با رسیدن به شجاعت، جایگاه زندگی خود را متحول کنید.»
donye.book
فکر نکنید در دنیا فقط شما هستید که احساسات منفی را تجربه می‌کنید، این برای همه ما اتفاق می‌افتد که گاهی ترسو، غمگین، افسرده و خشمگین شویم. این احساسات به شما درس‌هایی می‌دهد تا به سمت شجاعت حرکت کنید.
donye.book
باید خودمان را با هر ضعف و سستی بپذیریم تا بتوانیم شجاعت را وارد زندگی خود کنیم. بسیاری از زن‌ها خودشان را فراموش کردند و بخش مهمی از وجود اصلی‌شان را انکار می‌کنند. همه ما انسان‌ها به خصوص زن‌ها باید آن بخش مبارزطلب خود را بیدار کنیم تا به زندگی بفهمانیم که ترسو، ناتوان و ضعیف نیستیم. یک مبارز ترس‌ها و نقاط ضعف خود را می‌بیند، گذشته را چه خوب و چه بد، می‌پذیرد و صادقانه به سمت شجاعت حرکت می‌کند. وقتی که باور داشته باشید یک مبارز هستید، زندگی‌تان متحول می‌شود. باعث می‌شود نیروهای خفته درونی دوباره شعله‌ور شوند. حالا شما یک انسان مبارز هستید که به نام زندگی و برای آن به سمت عشق، شجاعت و اطمینان پیش می‌روید.
donye.book

حجم

۵۰٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۵۰٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان