بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زن کامل | طاقچه
کتاب زن کامل اثر مارابل مورگان

بریده‌هایی از کتاب زن کامل

امتیاز:
۳.۳از ۶۵ رأی
۳٫۳
(۶۵)
ازدواج، پیدا کردن یک شخص ایده‌آل و کامل نیست بلکه تبدیل شدن به فرد ایده‌آل و کامل است که این کامل شدن توسط ازدواج صورت می‌گیرد.
کاربر ۱۴۲۳۱۰۴
دوست داشتن را نمی‌شود گدایی کرد
s khalili
یک زن کامل کسی است که غذای ظهر را ساعت ۹ صبح آماده کرده و برای خرید روزانه نگران نباشد. اگر شما به این برنامه عادت کنید و هر روز وظایفتان را در خانه تا قبل از ظهر به پایان برسانید، می‌توانید هر چیزی را به موقع در مکان خود قرار دهید.
Pegah Elahi
قرن‌ها پیش حضرت داوود نوشته: «من خدا را ستایش می‌کنم زیرا خیلی عجیب آفریده شده‌ام.» اگر می‌توانی خودت را عوض کنی حتماً این کار را بکن اما اگر نمی‌توانی، خودت را به عنوان یکی از آفریده‌های خدا قبول کن، و فکر کن که چه کسی هستی؟ چه چیزی می‌خواهی و چرا اینجا هستی؟
کاربر ۱۴۲۲۴۹۱
برنامه کارهای روزانه‌اش را با این دعا شروع می‌کرد: «کارها را به پروردگار بسپار تا ذهن و زندگی‌ات تقویت شود»
man1414
امشب جلوی آینه بنشین و خودت را با دقت نگاه کن. به زنی که در آینه می‌بینی بگو: «من خودم را قبول دارم پس هستم.» شاید این ذهنیت راحت نباشد ولی اهمیت دارد که هر انسانی ضعیف یا قوی یا عاقل و یا احساساتی، این تفکر را داشته باشد. شما هم بشر هستید و مثل همه دارای نقاط ضعف فراوان هستید. شما مثل همه حق زندگی دارید. نباید به خودتان سخت بگیرید. خودتان را دست کم نگیرید.
SHOKoOoH
هر چند وقت مسائل غیرقابل پیش‌بینی در طرحم پیش می‌آمد، بچه‌ها مریض می‌شدند و یا مجبور بودم به دوستانم سر بزنم و یا اینکه ماشین ظرفشویی خراب می‌شد. چه کسی این اتفاقات را می‌داند؟ بعضی وقت‌ها همسرم زنگ می‌زد و دعوت می‌کرد برای نهار بیرون برویم و چیزهای زیادی که همه روزه در حال تغییر هستند. در این گونه موارد سعی می‌کنم آرامش خودم را حفظ کنم و از کوره در نروم و با آرامش سعی کنم طرح برنامه‌ریزی خود را مرور کنم و ببینم چگونه می‌توانم برنامه‌های غیر مترقبه را در آن جای دهم. یاد گرفتم با این نوع اتفاقات با روی خوش برخورد کنم و سخت نگیرم.
Pegah Elahi
ازدواج، پیدا کردن یک شخص ایده‌آل و کامل نیست بلکه تبدیل شدن به فرد ایده‌آل و کامل است که این کامل شدن توسط ازدواج صورت می‌گیرد.
رکن الهدی
من بالاخره فهمیدم که شوهرم در هنگام دوری از من به اندازه خود من انتظار این لحظات شیرین را می‌کشد.
man1414
او هرگز برای من هدیه نخریده بود و حس بدی نسبت به او داشتم. او بسیار صرفه‌جو و کم‌خرج بود
man1414

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۳۲صفحه بعد