بریده‌های کتاب حلقه‌ی آتش
کتاب حلقه‌ی آتش اثر دون میگوئل روئیز

کتاب حلقه‌ی آتش

انتشارات:نشر علم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۷ رأیخواندن نظرات
به جای این که عشق را در دیگر انسان‌ها جستجو کنیم، باید با عشق خودمان همسو شویم زیرا عشق دیگر انسان‌ها نیست که ما را شاد و خوشبخت خواهد کرد. آن‌چه ما را خوشبخت خواهد کرد، عشقی است که نسبت به تمام انسان‌ها احساس می‌کنیم، عشقی است که نسبت به خدا احساس می‌کنیم و عشقی است که نسبت به کل آفرینش احساس می‌کنیم. ما می‌توانیم عشق فردی را نسبت به خود احساس کنیم و این عشق زیباست اما هنگامی که عشق خودمان را احساس می‌کنیم، بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای‌مان رخ دهد.
Anahid
. زندگی زود می‌گذرد. حتی اگر صد سال عمر کنیم، باز هم زندگی بسیار کوتاه است. ما باید با زندگی‌مان چه کنیم؟ آیا باید زندگی را با حسرت خوردن به حال خود سپری کنیم؟ آیا باید زندگی را با قضاوت در مورد عزیزان‌مان، کنترل آن‌ها و یا این که دوست داریم چگونه باشند، به چالش بکشیم؟ آیا باید زندگی‌مان را با ترس و ترس از ابراز آنچه هستیم، سپری کنیم؟ روش شکرگزاری از موهبت زندگی این است که واقعاً زندگی کنیم، نه این‌که از ترس زندگی در گوشه‌ای پنهان شویم یا شاهد گذران آن باشیم.
seemorgh
چه احساسی نسبت به خودتان دارید؟ آیا خودتان را دوست دارید و برای خودتان ارزش و احترام قایلید؟ اگر پاسخ‌تان منفی است، دلیل تمام دل شکستگی‌های‌تان مشخص می‌شود. هنگامی که خودتان را دوست ندارید و به وجودتان احترام نمی‌گذارید، به دیگران اجازه می‌دهید تا بدون عشق و احترام با شما رفتار کنند.
seemorgh
پیام خداوند، زندگی است و این پیام از طریق والدین‌تان به شما رسانده شده است.
shahpour rezaei
امروز، همان روزی است که می‌توانید زیبایی خویشتن را تجربه کنید. امروز، همان روزی است که با روح خویشتن ارتباط دوباره می‌یابید و تمام عشق درون قلب‌تان را ابراز می‌کنید. در این لحظه، تمام توجه‌تان را به آن‌چه احساس می‌کنید، متمرکز کنید. تمایل به زنده بودن را احساس کنید؛ تمایل به عشق و لذت را؛ و تمایل به آفرینش چیزی خارق‌العاده تا آن‌را با دیگران سهیم شوید.
Anahid
پروردگارا، عفو کن مرا به دلیل تمام دروغ‌هایی که در مورد جسم مادی‌ام باور داشتم. عفو کن مرا به دلیل این که با تصویر دروغین کمال، جسمم را قضاوت می‌کردم. عفو کن مرا به دلیل خصوصیاتی که در مورد جسم مادی‌ام دوست نداشتم. پروردگارا، امروز یاری‌ام ده تا جسم مادی‌ام را معبدی از تجلی تو بیابم. یاری‌ام ده تا به جسمم احترام بگذارم و دوستش داشته باشم. من می‌دانم که اگر با احترام، عشق و محبت با جسم مادی‌ام رفتار کنم، به آفرینش تو احترام گذاشته‌ام و دوستش داشته‌ام.
seemorgh
. عشق به خویشتن، راه‌حل عشق به دیگران است. عشق، با شما آغاز می‌شود. هنگامی که رابطهٔ شما با خودتان بر اساس عشق و احترام است، رابطه‌تان با هر آنچه در زندگی است، از جمله رابطه‌تان با کسانی که دوست دارید، دگرگون می‌شود.
seemorgh
پروردگارا، امروز به اراده‌ام قدرت ده تا هر که مرا رنجانده است، ببخشایم؛ حتی اگر بر این باورم که آن رنجش غیرقابل بخشش است. من آگاهم که بخشایش یعنی عشق به خود. یاری‌ام ده آن‌قدر خود را دوست بدارم تا هر رنجشی را ببخشایم. بگذار بخشایش را انتخاب کنم زیرا نمی‌خواهم هر بار با به یادآوری‌اش، رنج و عذاب بکشم. پروردگارا، امروز یاری‌ام ده تا تمام گناهان درون قلبم با بخشایش کسانی که آن‌ها را رنجانده‌ام، التیام یابند. یاری‌ام ده تا به خطاهایی که از سر جهل و نادانی مرتکب شده‌ام، پی ببرم و به من خرد و عزمی عطا کن تا بار دیگر همان اشتباهات را تکرار نکنم.
Anahid
وقتی خودتان را دوست دارید، وحشت ندارید که عشق و محبت‌تان را نثار کنید زیرا دریچهٔ قلب‌تان کاملاً گشوده است.
Anahid
ما پیامی داریم که باید آن‌را برسانیم؛ نخست به خودمان و سپس به دیگران
Anahid

حجم

۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد