بریده‌های کتاب حواس‌پرتی مرگبار
کتاب حواس‌پرتی مرگبار اثر جین واینگارتن

کتاب حواس‌پرتی مرگبار

«شوخ‌طبعی معیاری است برای اینکه چقدر فهمیده‌اید که در جهانی گیر افتاده‌اید که تقریباً به‌طور کامل از منطق گریزان است. قهقههْ شیوهٔ بیان اضطرابی است که در اثر این فهم در درونمان حس می‌کنیم»
صبا بانو:)
برای بسیاری از ما، انفجار تکنولوژیک نه‌تنها ما را در معرض تجربیات جدید قرار نداده است، بلکه محدودتر نیز کرده است.
سوم شخص
بیلی کالینز، شاعر آمریکایی، یک جا گفته است که همهٔ بچه‌ها با دانش شعر به دنیا می‌آیند، چون ضربان قلب مادر صدایی موزون دارد
Delaram1994
«در انجیل متی ۶: ۷ آمده است:‘ آنچه مقدس است به سگان مدهید و نه مرواریدهای خویش پیش خوکان اندازید، مبادا آن‌ها را پایمال کنند، پس آنگاه برگردند و شما را بدرند.
گیسو
می‌گویند ساز ویولن به صدای انسان شباهت زیادی دارد
ツAlirezaツ
چه کسی می‌توانست آن‌ها را سرزنش کند؟ کیست که بچه‌اش را فراموش کند؟ معلوم شد که ثروتمندان این کار را می‌کنند، همین‌طور فقرا و طبقهٔ متوسط. والدین، از هر سن و نژادی، این کار را می‌کنند. احتمال انجام این کار از طرف مادران کمتر از پدران نیست. این حادثه برای آدم‌هایی با حواس‌پرتیِ دائمی گرفته تا افرادی شدیداً منظم، و از تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی گرفته تا کم‌سوادان اتفاق می‌افتد.
JimHawkins
در سال‌های نوجوانی در نیویورک به‌طور جدی به فراگیری ویولن مشغول بود و قصد داشت کنسرت اجرا کند. اما در هجده‌سالگی آن را رها کرد، چون به این نتیجه رسید که هرگز به حدی نخواهد رسید که بتواند از آن پول درآورد. در زندگی از این اتفاقات می‌افتد. گاهی مجبور می‌شوید دست‌به‌عصا راه بروید. بنابراین پیکارلو مسیرِ کاریِ دیگری انتخاب کرد. او اکنون در ادارهٔ خدمات پستی ایالات متحده سرپرست شده است و دیگر زیاد ویولن نمی‌زند.
ツAlirezaツ
انسان‌ها نیاز مبرم دارند به اینکه روایتی برای زندگیِ خود خلق و حفظ کنند که در آن جهانْ ناملایم و سنگدل نیست، اتفاقات هولناک به‌طور تصادفی رخ نمی‌دهند، و در صورتی که هشیار و مسئولیت‌پذیر باشید می‌توانید از فجایع مصیبت‌بار دوری کنید.
امیرو
آیا در موقعیتی پیش‌پاافتاده و در زمانی نامناسبْ زیبایی اولویت خواهد داشت؟
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
«شوخ‌طبعی معیاری است برای اینکه چقدر فهمیده‌اید که در جهانی گیر افتاده‌اید که تقریباً به‌طور کامل از منطق گریزان است. قهقههْ شیوهٔ بیان اضطرابی است که در اثر این فهم در درونمان حس می‌کنیم
zahra.k6

حجم

۲۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد