بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول | طاقچه
کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول اثر مهرناز صائمی

بریده‌هایی از کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول

۴٫۱
(۹۶)
زندگی بهترین معلّم توست. اکثر اوقات زندگی با تو حرف نمی‌زند. فقط نوعی هل دادن به اطراف است. زندگی با هر بار هل دادن به تو می‌گوید بیدار شو؛ می‌خواهم چیزی به تو یاد بدهم».
sahereh_mdy
هیچ‌وقت از تاریخ درس نمی‌گیریم. ما تنها تاریخ و اسامی تاریخی را به حافظه می‌سپاریم؛ نه درس‌هایی را که تاریخ به ما می‌دهد».
کاربر ۴۵۷۱۳۸۷
تغییر خودت، از تغییر دادن دیگران آسان‌تر است
sahereh_mdy
«افراد باهوش کسانی را استخدام می‌کنند که از خودشان باهوش‌ترند»؛
mashver
تمرین فیزیکی مناسب، شانس شما را برای سلامتی، و تمرین ذهنی مناسب، شانس شما را برای رسیدن به ثروت، بالا می‌برد. تنبلی، هم سلامت و هم ثروت را کاهش می‌دهد.
s.nasiri
هنگامی که تحصیلات ما به پایان می‌رسد، متوجه می‌شویم نمرات کسب‌شده طی تحصیل چندان اهمّیّت ندارد. در دنیای واقعی، چیزهایی بیش از نمرات دانشگاهی به درد ما می‌خورد و اهمّیّت دارد؛ مانند جرأت، قدرت ریسک، شهامت، زیرکی، بی‌باکی، هوش و ذکاوت. هر یک از این عوامل که در ما پررنگ‌تر باشد، در نهایت بیش‌تر از نمرات دوران تحصیل، در تصمیم‌گیری آیندهٔ ما اثرگذار خواهد بود.
amirtir
از ده سالگی، از پدر پول‌دارم می‌شنیدم که می‌گفت کارمندان دولت مشتی دزد تنبل هستند و از پدر بی‌پولم می‌شنیدم که افراد ثروت‌مند را کلاه‌بردارانی حریص می‌خواند
mashver
یکی از عللی که ثروت‌مندان ثروت‌مندتر و فقرا فقیرتر می‌شوند و طبقهٔ متوسط جامعه در قرض و بدهکاری بیش‌تری فرومی‌روند این است که مسایل مرتبط با پول، در خانه آموزش داده می‌شوند نه در مدرسه.
mashver
ثروت‌مندان همه‌چیز را در کنترل دارند، اما مالک چیزی نیستند.
کاربر ۹۴۸۸۹۵
مدارس در پی خلق کارمندان خوب هستند؛ نه کارفرمایان خوب.
Nima Goodarzi

حجم

۲۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۷صفحه بعد