
توفنده متیو
۲
آسو!... شادی دلیل نمی خواهد! او فقط به دنبال بهانه ای است تا بالهایش را باز کرده بر ما ببارَد! و شادپیشگان منتظر هیچ جشنی نمی مانند چرا که به خوبی می دانند: «باده، غمگینان خورند و ما زِ می خوش دل تریم»
کاربر ۳۸۴۹۰۰۲
۲
اغلب اوقات سوال از «نام»، رهزن است و مانند «دام» ی است برای افراد «خام»!