دانلود و خرید کتاب موفقیت شخصی برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب موفقیت شخصی

«موفقیت شخصی (راه‌های رسیدن به موفقیت شخصی)» اثری از برایان تریسی و ترجمه مهدی قراچه‌داغی (-۱۳۲۶) است. چرا بعضی‌ها در کارشان موفق‌تر از بقیه هستند؟ چرا بعضی‌ها رشد می‌کنند و شکوفا می‌شوند؟ سریع‌تر ارتقاء درجه پیدا می‌کنند؟ به سرعت پیشرفت می‌کنند و از زندگی و کارشان بیشتر لذت می‌برند؟ آیا کسی که در سال ۲۵۰/۰۰۰ دلار درآمد دارد، در مقایسه با کسی که سالانه ۲۵۰۰۰ دلار می‌گیرد ده برابر باهوش‌تر، بهتر و توانمندتر است؟ در این کتاب به بیست و یک ایده و نظر اشاره شده است که با استفاده از آنها می‌توانید به موفقیت شخصی برسید و از مشکلات و کمبودهایی که می‌توانند مانع از پیشرفت شما شوند فاصله بگیرید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

mahdi
۱۴۰۰/۰۳/۰۴

دوستانی که میگن این کتاب خوب نیست واقعا نمیدونم دنبال چی هستن انگار دنبال کلمات جادویی هستن که خود به خود باعث اصلاحشون بشه!!! این کتاب رو پیشنهاد میکنم که خیلی عالی هست به سبک انگیزشی هست و به شما اصول

- بیشتر
شادی
۱۳۹۶/۰۷/۲۹

به خدا اگه کتابهای برایان تریسی به درد خوندن بخورن. مگه میشه یه آدم این همه کتاب بنویسه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
این کتاب مبتنی بر قانون انباشت است که می‌گوید: «همه‌چیز مهم است.» هر کاری را که روزانه انجام می‌دهید، هر تصمیمی را که می‌گیرید، هر کاری را که می‌کنید یا نمی‌کنید، در طی زمان انباشت می‌شوند و در نهایت موفقیت و یا در غیر اینصورت شکست شما را رقم می‌زنند.
مادربزرگ علی💝
شما دنیا را به شکلی نمی‌بینید که هست. شما دنیا را آنطور که خودتان هستید می‌بینید.
مهدی ربیعی
آن ارتفاعات که به دست مردان بزرگ فتح شدند و حفظ گردیدند، با یک پرواز ناگهانی به دست نیامدند؛ وقتی هم‌قطاران آنها در خواب بودند، آنها در دل شب صعود می‌کردند.
مادربزرگ علی💝
هرکسی دارای دو نوع باور است: باورهای مثبت و باورهای منفی. در زمینه موفقیت بدترین باورها آنهایی هستند که علیه خود و خود محدودکننده می‌باشند. اینها باورهایی هستند که درباره خود و یا تجارت خود دارید و شما را محدود می‌کنند. اینها باورهایی هستند که شما را عقب نگه می‌دارند و اغلب امید به موفقیت را از شما دریغ می‌کنند. شما چه باور محدودکننده‌ای دارید؟ باورهای منفی یا باورهای خودمحدودکننده در حکم ترمز یا مانعی هستند که مانع از رسیدن شما به موفقیت می‌شوند، چه درست باشند چه درست نباشند و تا جایی که معلوم است اغلب باورهای علیه خود و خودمحدودکننده واقعیت ندارند. اینها نتیجه حرفهایی هستند که به شما زده شده است. مطلبی که در کلاسی شنیده‌اید یا در جایی خوانده‌اید و بدون اینکه به قدر کافی درباره‌اش فکر کنید، آن را قبول کرده‌اید.
مادربزرگ علی💝
رالف والدو امرسون پادزهر هراس را به ما می‌دهد. او گفت: «آنچه را از آن می‌ترسید انجام دهید، مرگ هراس قطعی است.» اگر آنچه را از آن می‌ترسید انجام دهید، ترس سرانجام قدرت خود را از دست می‌دهد.
mahdi
ترس از شکست مبتنی بر واقعیت نیست. این ترس خیالی و تصوری است. ۹۹ درصد چیزهایی که از آن می‌ترسیم تحقق پیدا نمی‌کنند. ترس یک باور است. و همانطور که ویلیام جیمز می‌گفت: «باور واقعیت را خلق می‌کند.»
mahdi
موفقیت یک حادثه نیست. کاملا قابل پیش‌بینی است. اگر کاری را که سایر موفقها قبل از شما انجام داده‌اند انجام بدهید، براساس قانون علت و معلول به زودی نتیجه‌ای را که دیگران گرفته‌اند شما هم خواهید گرفت. برای رسیدن به موفقیت سه کلید توصیه وجود دارد. همه اینها با تمرین و تکرار فراگرفتنی هستند.
mahdi
انسانهای موفق طرز فکری دارند که آنها را از دیگران مجزا می‌کند. یکی از خصوصیات انسانهای موفق عمل‌گرا بودن آنهاست. این اشخاص پیوسته دنبال راههایی می‌گردند که کارشان را تمام کنند و به سرعت به هدفشان برسند. عمل‌گراها پیوسته در جنب و جوش هستند. آنها به سرعت راه می‌روند، به سرعت حرکت می‌کنند، به سرعت عمل می‌کنند و حتی به سرعت حرف می‌زنند. آنها بیقرار هستند. اگر تکمیل کردن کار کلید موفقیت باشد، سؤال بعدی که پیش می‌آید این است که «کدام کار را باید ابتدا انجام دهید؟»
mahdi
یکی از روشهای کلیدی برای ایجاد شجاعت و اعتمادبه‌نفس این است که وانمود کنید انگار آن شجاعت و اعتمادبه‌نفسی را که می‌خواهید از قبل در شما وجود دارد. وانمود کنید که انگار ترس در شما وجود نداشته است. وانمود کنید که از چیزی نمی‌ترسید. از خود بپرسید: «اگر ترسی نداشتم چگونه عمل و اقدام می‌کردم؟» «وانمود کنید تا باور کنید.» وانمود کنید که نمی‌ترسید تا ترس از میان برود. به شجاعت عادت کنید. هرگاه فرصتی برای حرکت به جلو داشتید، جرأت کنید، شجاعت به خرج دهید و به جلو حرکت کنید.
mahdi
عادت کنید که با خود صادق باشید. عادت کنید که در هر کاری که می‌کنید استحکام شخصیت داشته باشید. نداشتن استحکام شخصیت یکی از مهمترین عوامل شکست و ناکامی است.
mahdi

حجم

۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان