
user1234
۱
معلومه که آدما وقتی زبون همدیگه رو نمیفهمن، بهتر همدیگه رو درک میکنن.
کاربر ۱۲۴۳۶۵۹
۰
بیماری از ما کودکانی میسازد که به دنبال هر بادبادکی میدویم.
کاربر ۱۲۴۳۶۵۹
۰
مردم به خودشان زحمت نمیدادند که با دقت به حرفهایش گوش کنند، البته خیلی از حرفهایش را هم نمیفهمیدند، ولی میدانستند آنها بیمعنی و یاوهسرایی نیست.