بریده‌های کتاب علم ثروتمند شدن
کتاب علم ثروتمند شدن اثر والاس دلویس واتلس

کتاب علم ثروتمند شدن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۷ رأی
۳٫۵
(۲۷)
انجام کاری که دوست دارید زندگی است و تا وقتی که ما مجبور به انجام کاری هستیم که آن را دوست نداریم و تا وقتی که کارهایی را که دوست داریم نمی‌توانیم انجام دهیم، رضایت واقعی در زندگی به وجود نمی‌آید.
مهدی ربیعی
شما باید از فکر رقابت رها شوید. شما هستید تا خلق کنید نه اینکه بر سر چیزهایی که از قبل خلق شده‌اند رقابت کنید.
parvaz
با مطالعه درباره افرادی که ثروتمند شده‌اند، می‌فهمیم آنها در همه‌ی زمینه‌ها در حد متوسط هستند و هیچ توانایی و استعدادی فراتر از بقیه افراد ندارند. این امر نشان می‌دهد که آنها به دلیل داشتن استعداد و توانایی که دیگر افراد از آن بی‌بهره باشند، ثروتمند نشده‌اند، بلکه آنها کارها را از روش معینی انجام داده‌اند.
Mohsen7080
آن کسی که می‌تواند خداوند را، به خاطر چیزهایی که هنوز فقط در ذهنش مالک آن‌ها است خالصانه سپاس بگوید، ایمان واقعی دارد و او ثروتمند خواهد شد. او می‌تواند باعث خلق هر چیزی که می‌خواهد شود.
hd
فقرا به صدقه احتیاج ندارند، بلکه آن‌ها به الهام بخشی احتیاج دارند. صدقه فقط برای آن‌ها قرص نانی تهیه می‌کند تا آن‌ها را در فقرشان زنده نگه دارد؛ و یا برای‌شان سرگرمی ایجاد می‌کند که برای یک یا دو ساعت فقر خود را فراموش کنند. اما الهام بخشی باعث خواهد شد تا آنان بدبختی خود را پایان دهند.
parvaz
شما باید از باقیمانده این عقیده قدیمی رها شوید که خدایی هست که اراده کرده است شما در فقر باقی بمانید و یا اینکه کسانی شما را در فقر نگه داشته‌اند.
parvaz
ما تا کنون مواد اولیه موجود در فضا را مورد استفاده قرار نداده‌ایم. بنابر این هیچ کس به علت محدودیت منابع در زمین فقیر باقی نخواهد ماند. طبیعت منبع پایان ناپذیر ثروت است و منابع آن هرگز کم نخواهد شد.
parvaz
شما باید از فکر رقابت رها شوید. شما هستید تا خلق کنید نه اینکه بر سر چیزهایی که از قبل خلق شده‌اند رقابت کنید.
arman
نباشید که کاملاً همان چیزی باشد که شما می‌خواهید. وقتی فرصتی ایجاد می‌شود که بیشتر از چیزی که اکنون هستید باشید و احساس می‌کنید به سمت آن پیش رانده می‌شوید، آن را تصاحب کنید. این اولین قدم به سوی فرصتی بزرگتر خواهد بود. چیزی به عنوان کمبود
کاربر ۵۸۸۶۹۱
شما تنها وقتی می‌توانید پیشرفت کنید که از جایگاه فعلی خود بزرگتر باشید و کسی که کارهای وابسته به جایگاه فعلی خود را نیمه کاره رها کرده است، از جایگاه فعلی خود بزرگتر نمی‌شود.
arman

حجم

۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد