بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۵ زبان عشق | طاقچه
کتاب ۵ زبان عشق اثر گری چاپمن

بریده‌هایی از کتاب ۵ زبان عشق

۴٫۵
(۷۱۶)
دانشجویی که عاشق می‌شود نمراتش افت می‌کند. حین عاشقی مطالعه کردن آسان نیست. فرض کنید فردا درمورد جنگ سال ۱۸۱۲ امتحان دارید، وقتی عاشق باشیم، جنگ سال ۱۸۱۲ چه اهمیتی دارد؟ شما عاشق هستید و هر چیز دیگری بی‌اهمیت است.
Abas
می‌تونیم چیزی رو از همدیگه درخواست کنیم، اما نمی‌تونم طلب کنیم. درخواست کردن به عشق جهت میده اما طلبکار بودن جریان عشق رو متوقف می‌کنه».
sinamrp
خیلی از ما گوش دادن را به خوبی بلد نیستیم. بیشتر بلدیم فکر کنیم و حرف بزنیم. یاد گرفتن «گوش دادن» ممکن است به اندازه یاد گرفتن یک زبان خارجی سخت باشد، اما اگر می‌خواهیم عشقمان را نشان دهیم، باید آن را یاد بگیریم.
sinamrp
انزوا برای روح انسان مخرب است. به همین علت است که سلول انفرادی در زندان بی‌رحمانه‌ترین تنبیه محسوب می‌شود. در قلب موجودیت انسان میل به صمیمی شدن با شخصی دیگر و مورد عشق او قرار گرفتن وجود دارد.
Mohsen7080
ما یک حقیقت اساسی را نادیده گرفته‌ایم: مردم به زبان‌های عشق متفاوتی صحبت می‌کنند.
ka'mya'b
به دنیای واقعی ازدواج و زندگی مشترک خوش آمدید، جایی که همیشه داخل سینک مو هست و لک‌های رنگی روی آینه مشاهده می‌شوند. جایی که جملات از «امشب شام کجا بریم؟» به «چرا شیر نخریدی؟» تبدیل می‌شوند. اینجا دنیایی است که بچه‌ها، خویشاوندان جدید، شغل و قبض آب و برق نیازمند توجه هستند، دنیایی که در آن، زندگی روزمره و رنجش‌ها می‌توانند به آرامی عشق را کنار بزنند. در این دنیا، یک نگاه یا حرف باعث رنجیدن شود. دو نفر که شدیدا عاشق هم هستند ممکن است دشمن هم شوند و محل زندگی‌شان به میدان جنگ تبدیل شود.
ka'mya'b
وقتی همسرتان با شما حرف می‌زند، با او تماس چشمی برقرار کنید. نگاه کردن به چشمان او باعث می‌شود ذهن شما درگیر موضوع دیگری نشود و نشان می‌دهد که تمام توجه‌تان به او است.
sinamrp
برای بعضی افراد ارزش هدیه بخاطر ارزش مالی آن نیست، بلکه به این خاطر ارزشمند است که نشان از عشق دارد.
sinamrp
اگر حضور فیزیکی همسرتان برای شما مهم است، از شما عاجزانه درخواست می‌کنم این مورد را زبانی به او بگویید. انتظار نداشته باشید ذهن شما را بخواند. از سوی دیگر، وقتی همسرتان از شما می‌خواهد که کنارش بمانید، خواسته‌ی او را جدی بگیرید و کنارش بمانید.
sinamrp
هدیه دادن برای ابراز عشق ضروری است. هدیه‌ها نشانه‌های قابل دیدن عشق هستند. در جشن‌های ازدواج عروس و داماد به هم حلقه می‌دهند.
sinamrp

حجم

۳۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۳۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۴۸صفحه بعد