
SaNaZ
۴
این نادانی بشر است که همیشه او را به بندگی و ترسیدن وامیدارد.
اَرغَوان☘ᥫᩣ
۰
پس بروم اول یکدست خلعت بردیمانی تهیه کنم و آن را طواف هم بدهم و بعد وصیّت کنم که مرا کجا دفن کنند و بعد هم بروم بمیرم!
اَرغَوان☘ᥫᩣ
۰
راستی چه سعادتمندند این مردهها...خیلی دلم میخواهد من هم وقتی مردم همین رفتار را با من بکنند. راستی به این صورت دیگر انسان هرگز از مرگ نخواهد ترسید.