بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هدیه نهایی | طاقچه
کتاب هدیه نهایی اثر محمدرضا  آل‌یاسین

بریده‌هایی از کتاب هدیه نهایی

۵٫۰
(۴)
به تجربه دریافته‌ام که صورت آفتاب سوخته و دستهای تاول زده موفقیتهای چشمگیری را در آینده نوید می‌دهد. زیرا آدمی آنقدر که در روزگاران سخت رشد می‌کند، هرگز در دوران نیک‌فرجامی و آسودگی پرورش نمی‌یابد.
Dexter
بعضی اوقات در این حیات نفسانی راهی را دنبال می‌کنید که یقین ندارید مفید و ثمربخش است، اما ناگهان به شیوه‌ای عجیب و غیرمنتظره علایم و نشانه‌های بسیار کوچکی را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد در مسیر درست گام برمی‌دارید
Dexter
اعتقاد دارم که پس از مطالعۀ آخرین صفحۀ کتاب «هدیۀ نهایی» افق روحی‌تان بسط و گسترش یافته و فردی کاملاً متفاوت، از آنچه اکنون هستید، خواهید بود. گرچه در آن هنگام سفر مشترکمان به پایان خواهد رسید، اما سفر شما برای دستیابی به تغییر و تحولی بنیادی تازه آغاز خواهد شد.
Dexter
. تو ثابت کردی که آدمی قربانی درمان‌ناپذیر کاستیها و نارساییهای دوران کودکی و نوجوانی نیست، می‌توان دگرگون شد، کمال یافت و به سطوح عالی سلامت روان رسید. من و رِد، عمویت، حدود شصت سال پیش به این کشف بزرگ نایل شدیم که اگر کسی بتواند از عهدۀ کاری مشقت بار برآید، تقریباً می‌تواند هر هدفی را جامۀ عمل بپوشاند.
Dexter
ناگهان جیسون گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب و حیرت‌آور است؟» هیچ یک از آن پسرها خانواده نداشتند. با وجود این همه دربارۀ خانواده بیشتر از من می‌دانستند. اکنون به این حقیقت واقف شده‌ام که استحکام بنیاد خانواده به عشق و رأفت و عطوفت وابسته است، نه به قرابت خونی و توارث ژنی.
Dexter
بعضی افراد در خانواده‌ای بلند مرتبه دیده به جهان می‌گشایند، دیگران باید چنین خانواده‌ای را پیدا کرده، و یا آن را بیافرینند.
Dexter
سفر خواه طولانی و خواه کوتاه، باید از همان نقطه‌ای که آدمی حضور دارد آغاز شود.
Dexter
تنها راهی که بتوانید چیزهای بیشتری از زندگی بگیرید آن است که دستاوردهایتان را با دیگران قسمت کنید.
Dexter
فرض را بر این بگذار که همه چیز امکان‌پذیر است. فهرستی از تمام کارهایی که دوست داری انجام دهی و یا چیزهایی که مایلی در اختیار داشته باشی ـ خواه محبت و توفیق و شادمانی و روابط دلخواه و کار رضایتبخش و تندرستی و زیبایی و خواه هر مراد دیگر دلت ـ را تهیه و آنگاه برحسب اهمیتی که برایشان قائلی الویت‌بندی‌شان کن.
Dexter
برای این که رؤیاهایتان در آینده مجال تجلی پیدا کند باید به تحقق آن ایمان داشته و آن را با احساس و عمل در ذهنتان بپرورانید.
Dexter

حجم

۷۲۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۷۲۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد