بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برنده باشیم | طاقچه
کتاب برنده باشیم اثر ریچارد لیدر

بریده‌هایی از کتاب برنده باشیم

نویسنده:ریچارد لیدر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۱۳ رأی
۲٫۵
(۱۳)
امکان دارد که برخی از مردم با ادعاهایی که در مورد ارزش‌هایشان می‌کنند، خود را فریب دهند. مثلاً بگویند «خانواده در زندگی من حکم اول را دارد.» ولی اگر از آنها بپرسند که با خانواده خود چه کرده‌اند یا خیال دارند چه بکنند، نتوانند جوابی بدهند. صحبت کردن در خصوص ارزش‌ها، ربطی به زندگی بر اساس ارزش‌ها ندارد. ارزش‌ها را از روی آنچه انجام می‌دهید می‌شناسند، نه از روی آنچه می‌گویید. هر وقت به حرفمان عمل کردیم، مطابق ارزش‌هایمان زندگی کرده‌ایم.
behnaz42
سعادت نتیجه یک زندگی ساده و هدف‌دار است.
هادی اشنا
سوزوکی گفته است «من یک هنرمند زنده‌ام و هنر من، زندگی من است.» در دنیای امروز ضرورت دارد که وجه زمان را به کمک یک سیستم مؤثر مدیریت فردی اداره کنیم. این روزها متعادل کردن کار و رابطه، یک عامل تنش‌زای بزرگ است. بر خلاف آنچه خیلی از آدم‌ها فکر می‌کنند، منظم زیستن، مانع زندگی نمی‌شود بلکه باعث آزادسازی وقت و انرژی می‌شود.
behnaz42
مادام که زمان گرانبهای خود را صرف هزینه‌هایی کنید که برایشان ارزش قائل نیستید، ارزش شخصی خودتان تحلیل می‌رود.
هادی اشنا
موفقیت واقعی هنگامی پیش می‌آید که زندگی در نزد مردم معنی‌دار باشد. تعهد به چیزهایی بزرگ‌تر از خودمان، این معنی را برایمان فراهم می‌آورد.
mahtab
از نظر خیلی‌ها، بزرگ‌ترین شادی‌ها در زندگی، به کمک پول، شهرت یا فراغت به‌دست نمی‌آید، بلکه نتیجه آزمودن نیروی هدفی است که از غرق شدن در اعتقاد به‌دست می‌آید.
هادی اشنا
زندگی کردن، رشد کردن است؛ و رشد کردن زندگی کردن است.
هادی اشنا
سوزوکی گفته است «من یک هنرمند زنده‌ام و هنر من، زندگی من است.»
هادی اشنا

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۵۳,۲۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد