
کاربر ۴۵۳۱۴۶۰
۳
[۴]. ما گرفتار «بنبست» نشدهایم و قافیه را نباختهایم. میتوانیم «آغازی متفاوت» را در پیش بگیریم و «گامهای بلند» برداریم. تحوّل، «ممکن» است. آری! «مشکلات مزمن» واقعیت هستند و معیشت و اقتصاد دستخوش چالش شده است؛ اما میتوان وضع را «اصلاح» و «بسامان» کرد و «ثبات» و «آرامش» را بازگرداند. «فساد ساختاری» و «ناکارآمدی کلّی» تحلیل درستی نیست و از واقعیت
f.z
۱
این راه بینهایت، گر دور و گر دراز است
از فضل بینهایت، بر ما دو گام گردان