بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کافه پاریس | صفحه ۴ | طاقچه
۳٫۸
(۱۲۲)
پدر ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای بی توجهی در دوستانه‌ترین شکل ممکن داشت.
جمشید جامی
استعداد‌های واقعی زمانی به وجود می‌آیند که دولتمردان و حکمرانان در جایگاه قدرتی نباشند که موردتنفر آزادی‌خواهان داخلی و تروریست‌‌های جمهوری‌خواه است.
Anonymous
وقتی چیزی تو را مجذوب خود می‌کند، بدون نگرانی زیاد به دنبالش برو
Anonymous
عشاق، هنگام سکوت، یکدیگر را بهتر درک می‌کنند و یک سخنرانی پُرشور و مهیج در گورستانْ تنها بر افراد غریبه تأثیر می‌گذارد،
HeliOs
او به این‌که شبیه بیشتر دخترها باشد راضی نبود. او خاص بود.
.ً..
معمولاً در چنین مواقعی هر قدر عباراتی خوب و دل‌نشین ابراز شود در تأثیر آن تفاوتی نمی‌کند و نمی‌توان کسانی را که بسیار شاد یا غمگین‌اند متأثر کرد. عشاق، هنگام سکوت، یکدیگر را بهتر درک می‌کنند و یک سخنرانی پُرشور و مهیج در گورستانْ تنها بر افراد غریبه تأثیر می‌گذارد، درحالی‌که برای بیوه و فرزندان فرد ازدنیا‌رفته بی‌معنی و بی‌اهمیت جلوه می‌کند
حامد
نمی‌توان کسانی را که بسیار شاد یا غمگین‌اند متأثر کرد. عشاق، هنگام سکوت، یکدیگر را بهتر درک می‌کنند و یک سخنرانی پُرشور و مهیج در گورستانْ تنها بر افراد غریبه تأثیر می‌گذارد، درحالی‌که برای بیوه و فرزندان فرد ازدنیا‌رفته بی‌معنی و بی‌اهمیت جلوه می‌کند.
Kak Farhad
ما تنها خانۀ بدون نوزاد محله بود و مادر می‌گفت تا وقتی پدر از جنگ برنگردد، استطاعت خرید یکی از آن‌ها را نخواهیم داشت، چون نوزادها گران‌اند.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
خانۀ ما تنها خانۀ بدون نوزاد محله بود و مادر می‌گفت تا وقتی پدر از جنگ برنگردد، استطاعت خرید یکی از آن‌ها را نخواهیم داشت، چون نوزادها گران‌اند. معلوم بود مادر خیلی ساده است، چون خانوادۀ «جین» که بالای جاده زندگی می‌کردند یک نوزاد داشتند و همه ‌می‌دانستند آن‌ها خیلی فقیرند. شاید هم آن بچه جزو بچه‌های ارزان‌قیمت بوده و مادر بچه‌ای می‌خواست که واقعاً عالی باشد
Tamim Nazari
و یک سخنرانی پُرشور و مهیج در گورستانْ تنها بر افراد غریبه تأثیر می‌گذارد، درحالی‌که برای بیوه و فرزندان فرد ازدنیا‌رفته بی‌معنی و بی‌اهمیت جلوه می‌کند.
Yas Balal.جواد عطوی

حجم

۳۰۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳۰۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۵۷,۵۰۰
۴۰,۲۵۰
۳۰%
تومان