دانلود کتاب صوتی همسر پنهانی با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همسر پنهانی اثر گیل پل

دانلود و خرید کتاب صوتی همسر پنهانی

نویسنده:گیل پل
گوینده:میلاد تمدن
امتیاز:
۴.۱از ۸۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همسر پنهانی

کتاب صوتی همسر پنهانی، داستانی نوشته گیل پل با ترجمه شیدا رضایی است. این کتاب به زندگی دختر خانواده رمانوف، دوشس تاتیانا و دلباختگی او به یکی از افسران سواره نظام می‌پردازد و داستان این عشق را در گیر و دار جنگ روسیه تزاری روایت می‌کند. 

این کتاب از جمله پرفروش‌های یواس‌ای تودی (USA TODAY) در سال ۲۰۱۷ بوده است و عنوان فروش شماره یک کیندل آمازون در سال ۲۰۱۷ را هم از آن خود کرده است.  

درباره کتاب صوتی همسر پنهانی

گیل پل در کتاب همسر پنهانی دو داستان را در دو زمان متفاوت به هم پیوند می‌دهد. او ابتدا به سال ۱۹۱۴ سفر کرده است و به زندگی خانواده رمانوف پرداخته است. خانواده سلطنتی که با داستان دختر کوچکتر خانواده، آناستازیا، بسیار مشهورند. اما او به سراغ دوشس تاتیانا رفته است. دختر دیگر این خانواده که در گیر و دار و آشوب جنگ، درست زمانی که خانواده تزاری در آستانه سقوط بودند، به دیمیتری، یکی از  افسران سواره نظام دل می‌بندد. 

داستان بعدی در سال ۲۰۱۶ رخ می‌دهد. زمانی که زنی به نام کیتی فیشر متوجه می‌شود همسرش به او خیانت کرده است. او به کلبه‌ای می‌رود که از پدرش به او ارث رسیده است. می‌خواهد در تنهایی، سکوت و آرامش آنجا، افکارش را مرتب و آرام کند. اما به طور اتفاقی گردنبندی را پیدا می‌کند. این گردنبند او را به سوی رمزگشایی از یک راز خانوادگی فراموش شده می‌برد. 

داستان کتاب همسر پنهانی، عاشقانه‌ای است که از عشق و تلاش برای رسیدن به معشوق حرف می‌زند. داستان جذاب و لذت‌بخش که درمیان ده رمان عاشقانه برتر یو‌اس‌ای تودی در سال ۲۰۱۶ قرار دارد.

کتاب صوتی همسر پنهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از داستان‌های عاشقانه لذت می‌برید، شنیدن کتاب صوتی همسر پنهانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اثر همچنین برای علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و تاریخی جذاب است. 

درباره گیل پل 

گیل پل در شهر گلاسگو اسکاتلند متولد و بزرگ شد. در دانشکده پزشکی شهر گلاسگو درس خواند و بعد از آن به رشته ادبیات انگلیسی روی آورد. بعد از مدتی به لندن رفت و با انتشاراتی‌های مختلف آغاز به همکاری کرد. 

گیل پل ویراستار نویسندگان بزرگی چون جان نورویچ و جان ساچت بوده و خودش نیز کتاب‌های پرفروشی نوشته است. رمان‌های تاریخی او، همانند کتاب همسر پنهانی، به صدر فهرست‌های امروز ایالات متحده و تورنتو گلوب رسیده است، توجه منتقدان را به خود جلب کرده و به بیست زبان ترجمه شده است.

درباره میلاد تمدن

میلاد تمدن در سال ۱۳۶۹ متولد شد. از سال ۱۳۸۶ کار در زمینه گویندگی را آغاز کرد. میلاد تمدن با شبکه‌های مختلف صدا و سیما در حوزه‌های گویندگی، دوبله، گویندگی تیزر و نریشن همکاری می‌کند و در زمینه تولید کتاب صوتی نیز با موسسات خصوصی و انتشارات صوتی همکاری می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی همسر پنهانی

نامه‌ات را خواندم و به آن فکر کردم، اما مجبورم بگویم آخرین چیزى که مى‌خواهم در دنیا انجام دهم، این است که در یک اتاق مشاوره دلگیر با مشاورى زبان‌باز بنشینم که به ما بگوید مشکل رابطه‌مان چیست! وقتى با من ازدواج کردى مى‌دانستى که من به‌طور ذاتى گرایش دارم که از مواجهات عاطفى دورى کنم؛ این بخشى از کسى است که من هستم و قرار نیست تغییر کنم.

به‌ هر حال، چطور این مشکل از جانب من بوده است؟ تو کسى هستى که این خطاى زناشویى را مرتکب شدى و قلمت را در دوات زن دیگرى زدى. دوست داشتم این بحث را به رخت بکشم و پیش از هر چیز، بپرسم آیا ازدواج آزادى مى‌خواهى؟ اگر نه، چطور مى‌توانى متقاعدم کنى که هرگز دوباره این کار را نمى‌کنى، با کارن بیلیس یا با هر زن دیگرى؟ اگر باز هم ارتقاء در شغل دیگرى را از دست بدهى، چه؟ اگر حتى اخراج شوى، چطور؟ من نمى‌دانم چطور، اما شاید بهانه‌اى در جلسات درمانى‌ات تراشیده‌اى.

نظرات کاربران

Yasaman
۱۳۹۹/۱۲/۳۰

من نسخه صوتی رو نشنیدم ولی داستان عاااااالیه❤

Maral Pekne
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

زیبا،تأثیرگذار و یکمی دردناک.اما ارزش گوش دادن و واقعا داشت.اینکه یه واقعی تاریخی رو به این صورت جذاب بسطش داده و باهاش رویاپردازی کرده به نظرم جذابترش کرده بود

zahra.k6
۱۴۰۱/۱۱/۰۲

رمانی تاریخی، عاشقانه و متفاوت و از نظر من موفق از خانم گیل پل. اول اینکه ریویوی فارسی زیادی از این کتاب ندیدم ولی دو تا انتشارات این کتاب را چاپ کردند و هردو ترجمه خوب بودند ولی ترجمه خانم رضایی

- بیشتر
کاربر 3801617
۱۴۰۰/۱۰/۰۶

این کتاب یک شروع بسیار خسته کننده دارد و من بارها خواستم از خواندنش منصرف شوم ولی نیمه دوم کتاب جذاب است. در این کتاب جنایت فجیعی که در حق خانواده رومانوف صورت گرفته بخوبی تشریح کرده . جنایتی که

- بیشتر
کاربر ۵۰۰۳۶۲۳
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

فوق العاده بود ... من هنوز درگیرم و در تمام طول داستان با دیمیتری زندگی کردم ...افسوسی که زندگی برایمان بجا میگذارد و انسانی که هرگز دست از تکرار اشتباهاتش برنمی‌دارد . عشق هایی که فدای تلاش ابلهانه قدرت طلبان

- بیشتر
vahid
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

باسپاس از تیم موفق ماه‌آوا و طاقچه برای انتشار این کتاب.. این رمان را میتوان با واژه ها و زوایایی مانند: عاشقانه، تاریخی، تراژیک، عبرت آموز و.. ببینیم. ماجراهایی از دورانی که بقول دمیتری(از شخصیتهای رمان) فقط شیطان پیروز میشد، دورانی

- بیشتر
helia🍀
۱۴۰۱/۰۹/۰۶

منم صوتی نشنیدم ولی کتابی خوندم واقعا داستان جذاب و گیرا و تاریخی قشنگی دارع اصلا زمین نمی زاری♥️🥹

مونا
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

از بهترین رمان هایی که خوندم

زینب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴

بی نظیر ، عاااااالی ، سبک عاشقانه و معماگونه ، بالا و پایین اومدن های جذاب، به شدت توصیه میکنم

محمد شکرلیان
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

کتاب و داستان فوق العاده ای بود حتما پیشنهاد میشه

زمان

۱۶ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۴۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۴۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان