دانلود کتاب صوتی گروه خرگوش‌ها با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گروه خرگوش‌ها اثر بل ریچاردسون

دانلود و خرید کتاب صوتی گروه خرگوش‌ها

معرفی کتاب صوتی گروه خرگوش‌ها

کتاب صوتی گروه خرگوش‌ها نوشته‌ بیل ریچاردسون، داستانی جذاب، درباره‌ی گورکنی به اسم لاوینیا است که با دزد باغچه‌ی خود معامله‌ای عجیب می‌کند، معامله‌ی بخشش در مقابل جادو، دزد باغچه به لاوینیا قول می‌دهد که اگر بگذارد برود، باغچه‌اش را آباد می‌کند.

درباره کتاب گروه خرگوش‌ها

لاوینیا باغچه‌ای بزرگ داشت که در آن سبزیجات می‌کاشت. او عاشق انواع سبزیجات بود و در باغچه‌ی خانه‌اش، کاهو، هویج، گوجه، کلم، لوبیا، سیب‌زمینی و پیاز کاشت. لاوینیا به بذرها با دقت آب داد تا بزرگ شوند؛ بی‌خبر از اینکه یک نفر دیگر هم منتظر است. لاوینیا هر روز صبح به باغچه می‌رفت و متوجه می‌شد که کمی از سبزیجاتش دزدیده شده و از این موضوع ناراحت و غمگین می‌شد.

او در نهایت در باغچه‌‌ی خود تله‌ای کار گذاشت تا دزد را بگیرد. در همان شب از حیاط صدایی مانند گریه شنید. بیرون رفت و با خرگوشی روبه‌رو شد که پایش در تله‌ای که کار گذاشته بود، گیر کرده، خرگوش همان دزد سبزیجات بود که حالا به دام افتاده بود. خرگوش کوچولو به لاوینیا گفت: «اگر من را آزاد کنی، جبران می‌کنم. من خرگوشی شگفت‌انگیز هستم، کارهای زیادی می‌توانم انجام بدهم، اگر رهایم کنی، کمکت می‌کنم تا باغچه‌ات مجدد بزرگ شود.»

لاوینیا و خرگوش باهم توافق کردند و به یکدیگر قول دادند. خرگوش آزاد شد. گورکن تله را باز کرد و خرگوش رفت؛ اما خودش به خانه نرفت. جایی پنهان شد و منتظر ماند تا ببیند چه اتفاقی می‌افتد.

شنیدن کتاب گروه خرگوش‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کودکان پیش از دبستان و سال‌های اول دبستان است و داستانی لذت‌بخش را برای آن‌ها روایت می‌کند.

نظرات کاربران

Yalda721
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

داستانی بسیار زیبا و لطیف که لحن روایت و نوع گویندگی به آن لطمه زده است. بنظر می‌رسد گویندگان از نظر احساسی، ارتباط لازم را با داستان و کاراکترها برقرار نکرده‌اند. نسخه‌ی متنی این کتاب حکایت دیگریست...

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان