دانلود کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن (خلاصه کتاب) اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن (خلاصه کتاب)

هدف زندگی‌ات را پیدا کن اثر مارک منسن است. در حقیقت او در کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن، راهنمایی برای اینکه بدانید با زندگی خود چه کنید، ارائه کرده است.

نسخه صوتی کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن، با صدای دادبه دادمهر در اختیارتان قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن

در کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن مارک منسن به شما می‌گوید که چطور هدف‌تان از زندگی را پیدا کنید و چطور بفهمید که باید با زندگی‌تان چه کار کنید. مارک منسون به شما راهکارهایی می‌دهد تا با خود واقعی‌تان روبه‌رو شده و بفهمید که واقعا از انجام چه کاری در زندگی لذت می‌برید و چه کاری واقعا شما را به موفقیت می‌رساند. لحن دوستانه و بیان واقعیت‌هایی که گاهی از چشم دور می‌مانند باعث شده تا کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن یکی از کتاب‌های پرطرفدار منسن باشد.

کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که نمی‌دانید با زندگی‌تان چکار کنید و یا نمی‌دانید چطور برای خودتان هدف تعیین کنید، حتما نسخه صوتی کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن را بشنوید. 

درباره‌ی مارک منسن

مارک منسن، در ۹ مارس ۱۹۸۴ در تگزاس متولد شد. منسن از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، اثری بود که برای نویسنده‌اش یعنی مارک منسن شهرت به ارمغان آورد و در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. تا پیش از آن منسن مشغول کار برای وبلاگ خود بود. در حال حاضر او در منهتن نیویورک زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی هدف زندگی‌ات را پیدا کن

هدف من در این دنیا، روی این سیاره چیست؟ در موردش فکر کنید. در بخش قابل توجهی از تاریخ، می‌بینیم که معنا و هدف زندگی چیزی جز این که آدم‌ها کنار هم و درون جوامع جمع بشوند و انقراض گروهی‌شان را چندسالی به تعویق بیندازند، نبوده. شاید آن‌ها دور هم نمی‌نشستند و ساعت‌ها برای اینکه باید زندگی خودشان را وقف تهیه‌ی لباس‌هایی از پوست شیر کنند یا پیکان‌های بهتری بسازند یا خوراک بیشتری جمع کنند، بحث نمی‌کردند. شاید زندگی در آن دوران، سخت، وحشیانه و کوتاه بوده. اما زندگی‌ها ساده هم بوده؛ فقط کارهایی را انجام بده که بقا و زنده بودنت را تامین می‌کند. اما با گذشت زمان ما آدم‌ کوچولوهای لعنتی، یاد گرفتیم چطور روش‌های مختلف مردن را از زندگی خودمان حذف کنیم. از نبوغ و استعدادهایمان استفاده کردیم و روش‌های فراوانی پیدا کردیم تا سالم‌تر، راحت‌تر و سرگرم‌تر باشیم. اگرچه این پیشرفت‌ها فواید نامحدودی برای ما و گونه‌مان داشته اما ما را مجبور کرده تا دائم با خودمان فکر کنیم، چطور باید عمر خودمان را سپری کنیم؟ همان فرصت محدودی که انسان اولیه صرف پیدا کردن خوراکی برای سیر کردن شکمش و پیدا کردن درختی برای خوابیدن زیر سایه‌ی آن می‌کرد. به همین دلیل هم بیشتر ما آدم‌ها هیچ ایده‌ای نداریم و نمی‌دانیم می‌خواهیم با زندگی‌مان چه کنیم؟هدف من در این دنیا، روی این سیاره چیست؟ در موردش فکر کنید. در بخش قابل توجهی از تاریخ، می‌بینیم که معنا و هدف زندگی چیزی جز این که آدم‌ها کنار هم و درون جوامع جمع بشوند و انقراض گروهی‌شان را چندسالی به تعویق بیندازند، نبوده. شاید آن‌ها دور هم نمی‌نشستند و ساعت‌ها برای اینکه باید زندگی خودشان را وقف تهیه‌ی لباس‌هایی از پوست شیر کنند یا پیکان‌های بهتری بسازند یا خوراک بیشتری جمع کنند، بحث نمی‌کردند. شاید زندگی در آن دوران، سخت، وحشیانه و کوتاه بوده. اما زندگی‌ها ساده هم بوده؛ فقط کارهایی را انجام بده که بقا و زنده بودنت را تامین می‌کند. اما با گذشت زمان ما آدم‌ کوچولوهای لعنتی، یاد گرفتیم چطور روش‌های مختلف مردن را از زندگی خودمان حذف کنیم. از نبوغ و استعدادهایمان استفاده کردیم و روش‌های فراوانی پیدا کردیم تا سالم‌تر، راحت‌تر و سرگرم‌تر باشیم. اگرچه این پیشرفت‌ها فواید نامحدودی برای ما و گونه‌مان داشته اما ما را مجبور کرده تا دائم با خودمان فکر کنیم، چطور باید عمر خودمان را سپری کنیم؟ همان فرصت محدودی که انسان اولیه صرف پیدا کردن خوراکی برای سیر کردن شکمش و پیدا کردن درختی برای خوابیدن زیر سایه‌ی آن می‌کرد. به همین دلیل هم بیشتر ما آدم‌ها هیچ ایده‌ای نداریم و نمی‌دانیم می‌خواهیم با زندگی‌مان چه کنیم؟

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

Razieh
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

من دیدگاه مارک منسون رو کلاً می‌پسندم. تو کتاب‌های منسون خبری از جملات تأکیدی و جذب کائنات و این‌ها نیست. دیدگاه منسون برخلاف کتاب‌های روان‌شناسی مثبت‌اندیشی به واقعیت نزدیک‌تره و عموماً توصیه‌هایی که می‌کنه قابل اجران و به نتیجه‌ای منجر

- بیشتر
کاربر ۲۲۲۶۵۶۰
۱۴۰۲/۱۱/۱۵

عالی بود ، چندبار گوش دادم

M Zahedi
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

خیلی کمک کننده نبود

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان