دانلود کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو اثر مکس لوکیدو

دانلود و خرید کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

معرفی کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

کتاب هدیه‌ی مخصوص تو داستانی بی‌نظیر از مکس لوکیدو درباره‌ی یک راه خیلی عالی برای کمک کردن به دیگران است. استفاده از توانایی‌های منحصر به فردی که هرکدام از ما داریم!

شنیدن نسخه‌ی صوتی کتاب هدیه‌ی مخصوص تو با ترجمه‌ی لیلا کاشانی وحید، به یکی از تجربیات خوبتان تبدیل خواهد شد!

درباره‌ی کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

یک روز همه‌ی آدم چوبی‌ها، یک هدیه‌ی مخصوص و منحصر به فرد گرفتند. آن‌ها همگی از گرفتن هدیه‌ی مخصوص خودشان هیجان‌زده بودند. چون هرکدام از این هدیه‌ها، یک ویژگی خیلی خاص داشت. هر هدیه، دقیقا مناسب کسی بود که هدیه را گرفته بود! اهالی شهر آدم‌ چوبی‌ها که حسابی خوشحال بودند، تصمیم گرفتند کشف کنند که چه چیزی باعث شده تا این هدیه‌ها را بگیرند. آن‌ها یک چیز خیلی مهم یاد گرفتند. اینکه هر کسی می‌تواند از هر توانایی خاصی که دارد استفاده کند تا به دیگران کمک کند. هر کسی می‌تواند با موهبت خاص خودش، یک تغییر مثبت در دنیا به وجود بیاورد.

کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو کتابی عالی برای آموزش و گفتگو درباره‌ی مفهوم کمک کردن به دیگران است. کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو به بچه‌ها کمک می‌کند تا دریابند که هر کدام توانایی خاص خودشان را دارند و به خوبی می‌توانند از این توانایی در راه ایجاد تغییرات مثبت به دیگران کمک کنند. 

کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو برای کودکان و نوجوانان داستانی جذاب است. همچنین مربیان و الدین نیز می‌توانند از کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو برای گفتگو و انجام فعالیت‌های مختلف با کودکان، ایده بگیرند.

جملاتی از کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

خونه‌ی ایلای، روی بالاترین نقطه‌ی تپه خارج از شهر قرار داشت. اما به اندازه‌ی کافی نزدیک بود که او بتواند آدم چوبی‌های شهر ومیکی‌ها را ببیند و صدای آن‌ها را بشنود.

ایلای جواب داد: «این روز خوب هدیه به شما!» بعد هم لبخند زنان وارد کارگاهش شد. پانچلو به سراغ صندوق پست رفت. وقتی آن را باز کرد، چشمش به یک بسته‌ی قرمز و درخشان افتاد. با خودش گفت: «چه جالب! این دیگه چیه؟ یک نفر برای من هدیه فرستاده.»

جعبه را باز کرد و با خوشحالی فریاد زد: «چکش! آآآآ... من عاشق چکش هستم. اما از طرف چه کسیه؟» به بالا و پایین خیابان نگاهی کرد اما کسی را ندید...

نظرات کاربران

شادی احمدی
۱۳۹۹/۰۲/۰۴

وااای عااالی بود 😍😍 واقعا بچه ها عاشقش میشن

book :)
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

با اینکع بقیه کتاب های مکس لوکیدو بهتر بود اما این هم جای خودش واقعا عالی بود😉

کاربر ناشناس
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

عالی است به ادم اعتماد بنفس میده به هم بزرگسال ها و کودکان پیشنهاد میکنم ممنون میشم مفید بود بود را بزنید

kamelya 1384
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

عالییییییییییییییییییییییییی👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

elham
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

سلام. من این کتاب رو خریدم ولی تکمیل فرایند خرید نزدم.(وبرگشت رو زدم) واز حسابم پول کم شده چطور میتونم خرید رو دوباره تکمیل کنم؟؟

کتاب زیباست
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

عاااللییییییی خیلی خوبه رندگی ماست برای همه ی سنین میباشد من خودم ۱۳ سالمه

قائدامینی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲

....

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان