دانلود کتاب صوتی چشم‌های مگی با صدای عارف امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چشم‌های مگی اثر سوزان هیوز

دانلود و خرید کتاب صوتی چشم‌های مگی

معرفی کتاب صوتی چشم‌های مگی

کتاب صوتی چشم‌های مگی، داستانی زیبا و شنیدنی از سوزان هیوز است که درباره‌ی چشم‌های جادویی مگی، پیرزن مهربان شهر نوشته شده است.

مترجم کتاب چشم‌های مگی، یاسین محمدنیا است. شنیدن نسخه‌ی صوتی کتاب چشم‌های مگی با صدای عارف امیری و مهرانه امروانی، تجربه‌ای بی‌نظیر برای کودکان خواهد بود. 

درباره‌ی کتاب صوتی چشم‌های مگی

کتاب صوتی چشم‌های مگی درباره‌ی چشم‌های پیرزن مهربانی به نام مَگی مَکْ­ گیلیکادی است. مگی با فرا رسیدن فصل بهار و دل­پذیرتر شدن هوای شهر، از خانه بیرون می‌آمد، روی تابی که در ایوان قرار داشت می­‌نشست و شروع به بافتن می‌کرد. مگی تنها بود و می‌خواست سر خودش را با چیزی گرم کند. وقت­‌هایی که روی تاب می­‌نشست، با دقت به همه­ چیز توجه می­‌کرد تا مبادا اتفاق بدی بیفتد. چرا؟ چون دردسرها و مشکلات خیلی زیادی در شهر و در آن خیابان وجود دارد و فقط مگی است که می‌تواند از پشت شیشه‌های عینک­ش آن‌ها را ببیند و بعد به بقیه هم هشدار بدهد.

یک روز اتفاق جالبی افتاد. صبح چهارشنبه همسایه‌های جدید خانم مگی، به خانه‌ی جدیدشان اسباب‌کشی می‌کردند. مگی طبق معمول روی تاب نشسته بود و به همسایه‌های جدیدش نگاه می­ کرد. آن‌ها یک زن و شوهر، به همراه پسرشان چارلی و سگشان کودی بودند. وقتی پسرک به پدر و مادرش در بردن وسایل به داخل خانه کمک می‌کرد، سگ بازیگوش با دیدن یک پروانه به طرفش دوید و از خانه بیرون رفت...

کتاب صوتی چشم‌های مگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی چشم‌های مگی برای بچه‌هایی که سال‌های مدرسه‌شان را می‌گذرانند، تجربه‌ای جالب و دوست‌داشتنی است

جملاتی از کتاب صوتی چشم‌های مگی

همینطور که پسرک به پدر و مادرش در بردن وسایل به داخل خانه کمک می‌کرد، سگ بازیگوش با دیدن یک پروانه به طرفش دوید و از خانه بیرون رفت.

چارلی گفت: «وایسا کودی! شاید ماشین بهت بزنه!» وقتی مادر چارلی دید که پسرش دارد به طرف خیابان می‌دود تا سگشان را بگیرد، با صدای بلند بهش گفت که برگردد، اما او به حرفش گوش نکرد!
«حواسم هست مامان. باید کودی رو بگیرم وگرنه ممکنه اتفاق بدی برایش بیفتد!» 

مگی گفت: «دقیقا! این محله پر از دردسر و اتفاقات بده!...» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان