دانلود کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو اثر لارا دریسکل

دانلود و خرید کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو

معرفی کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو

کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو، نوشته‌ی لارا دریسکل، درباره‌ی موش کوچولوهایی است که به یک اردوی پیشاهنگی جذاب در زیر شیروانی خانه‌ی انسان‌ها می‌روند. کارن اقوامی کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو را به فارسی برگردانده است و انتشارات آوا رسا نسخه صوتی آن را در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو

آلبرت و واندا خواهر و برادر هستند. واندا قرار است به آلبرت که برادر کوچکترش است کمک کند تا لباس پیشاهنگی‌اش را بپوشد. اردوی جذاب و هیجان انگیزی در راه است. به جایی که اصلا و ابدا فکرش را هم نمی‌کنید... پیش آهنگ‌های جیغ جیغو قرار است به اتاق زیر شیروانی خانه‌ی انسان‌ها بروند! البته خیالتان راحت باشد، آنجا امن است. چون معمولا آدمها و گربهها زیاد به آنجا سر نمی‌زنند. آلبرت از اردوی قبلی یادگاری‌های خوشگلی با خودش آورده بود و آن‌ها را در یک مجموعه جمع‌آوری می‌کرد. او خدا خدا می‌کند که بتواند از اردوی اینبار هم یادگاری‌های خوشگلی برای خودش بیاورد...

کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو برای کودکان سن پیش از دبستان و کودکانی که سال‌های اول مدرسه‌شان را می‌گذرانند، جذاب و شنیدنی است. اگر بچه‌ها دوست دارند که با مفهوم پیشاهنگی و کارهایی که پیشاهنگ‌ها انجام می‌دهند، آشنا بشوند، می‌توانید کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو را بهشان هدیه بدهید. 

جملاتی از کتاب صوتی پیش آهنگ‌های جیغ جیغو

آن‌ها توی اردو با ریچل، لئو، تیم و رهبر گروهشان خانم اگنس آشنا شدند. خانم اگنس گفت :«زیر شیروانی که می‌خوایم بریم خیلی امنه. چون آدم‌ها زیاد اونجا نمیرن. گربه‌ها هم همینطور. ولی باید خیلی مراقب باشیم تا همدیگه رو گم نکنیم.»

بعد به هرکدامشان یک جلیقه داد که جلویش عددی نوشته شده بود. آلبرت به جلیقه‌ی خودش نگاه کرد و دید که شماره‌اش دو است. معلمشان گفت: «هر وقت گفتم بشمرین، به صف بشین و شماره‌ی خودتون رو بلند بگین! اینجوری می‌فهمم که هیچکدومتون گم نشدین!»

موش کوچولوها، ریچل، لئو، تیم، آلبرت و واندا به صف شدند و شماره‌ی خودشان را بلند فریاد زدند!


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان