دانلود کتاب صوتی نجات دهنده حشرات با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی نجات دهنده حشرات

کتاب  صوتی نجات دهنده حشرات، داستانی از ایمی کاب درباره‌ی دو دوست به اسم‌های لیبی و بکا است که باید برای کلاس علومشان، چندتا حشره جمع کنند و با خود به کلاس ببرند. کارن اقوامی داستان نجات دهنده حشرات را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب از محصولات انتشارات آوارسا است. 

درباره‌ی کتاب صوتی نجات دهنده حشرات

خورشید داشت غروب می‌کرد. لیبی و بکا که دوست‌های همدیگر بودند، تصمیم گرفته بودند که کنار مزرعه‌شان دوچرخه سواری کنند. اما اول باید یک کار مهمتر انجام بدهند. معلم علومشان به بچه‌ها گفته بود که باید برای کلاس علوم، همگی با خودشان چندتا حشره به کلاس بیاورند. خب اگر هم بچه‌ها حشره با خودشان نبرند، ممکن است اتفاق‌های جالبی نیفتد. لیبی و بکا تصمیم می‌گیرند که قبل از دوچرخه سواری به دنبال حشرات بگردند. اما دقیق نمی‌دانند که کجا را باید نگاه کنند. لیبی پیشنهاد می‌دهد که به سمت طویله بروند. چون آنجا سایه‌ی درخت‌ها می‌افتد و حتما حشره‌ها دوست دارند که زیر سایه‌ی درخت‌ها استراحت کنند...!

کتاب صوتی نجات دهنده حشرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی نجات دهنده حشرات برای کودکانی که سال‌های مدرسه‌شان را می‌گذارنند جذاب است. بچه‌هایی که دوست دارند درمورد حشرات یاد بگیرند هم از شنیدن کتاب صوتی نجات دهنده حشرات حتما خوششان میاید.

جملاتی از کتاب صوتی نجات دهنده حشرات

اگر این کار رو نمی­ کردند، معلم علوم آن‌ها مثل زنبور سرخی که در موردش یاد گرفتند، عصبانی می شد. بکا پرسید: «لیبی، کجا باید دنبال حشرات بگردیم؟» بعد یک ذره‌بین جلوی چشمش گذاشت و از توی آن به دوستش نگاه کرد. چشم بکا از پشت شیشه‌ی ذره‌بین شبیه چشم یک مگس شده بود.

 لیبی جواب داد: «شاید بتونیم چندتا حشره پشت طویله پیدا کنیم. مطمئنم حشره‌ها دوست دارند آنجا زیر سایه‌ی درخت‌ها باشند.» 

آن‌ها خیلی زود یک کُنده­ ی درخت پیدا کردند که روی زمین افتاده بود. لیبی گفت: «احتمالا می‌تونیم کل حشره‌هایی که دنبالشونیم رو زیر این درخت پیدا کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان