دانلود کتاب صوتی خلاصه نکات طب الکترودیاگنوزیس (جلد دوم) با صدای پیمان رومی‌زاده + نمونه رایگان
کتاب صوتی خلاصه نکات طب الکترودیاگنوزیس (جلد دوم) اثر دنیل دومیترو

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه نکات طب الکترودیاگنوزیس (جلد دوم)

معرفی کتاب صوتی خلاصه نکات طب الکترودیاگنوزیس (جلد دوم)

کتاب صوتی طب الکترودیاگنوزیس نوشته دنیل دومیترو، یکی از کامل‌ترین و در عین حال زیبا‌ترین منابع موجود در رشته الکترودیاگنوزیس است. این کتاب برای سال‌ها به عنوان مرجع اصلی متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی در ارزیابی و تفسیر تست‌های الکترودیاگنوزیس بیماران مورد استفاده بوده است. همچنین این کتاب در سال‌های اخیر به عنوان یکی از منابع اصلی در امتحانات بورد و ارتقای رشته طب فیزیکی و توانبخشی مورد سوال قرار گرفته است.

جدای از جامع بودن مباحث علمی، این کتاب نثری ساده، دلنشین و بیانی روان دارد که خواننده را خسته نمی‌کند. این خصوصیات باعث شده است که این کتاب به عنوان یک رفرنس جامع در رشته الکترودیاگنوزیس مورد توجه متخصصین مغز و اعصاب هم باشد.

درباره کتاب صوتی خلاصه نکات طب الکترودیاگنوزیس

کتاب صوتی دوجلدی حاضر، مجموعه‌ای خلاصه از مباحث نکات طب الکترودیاگنوزیس است که با هدف جمع‌بندی و مرور سریع مطالب کتاب دومیترو ارائه شده است.

ساختار این کتاب صوتی به‌گونه‌ای طراحی شده که در بر گیرنده اهداف آموزشی زیر باشد:

در هر فصل از کتاب، علاوه بر مرور متن، سعی شده است که بر نکات مهم جداول و شکل‌ها تاکید شود.

در مواردی که اپروچ و یا الگوریتم بر خورد با بیماری مطرح شده است، در کنار توضیح نکات آن الگوریتم سعی شده است که از مثال‌هایی جهت یادگیری بهتر مرحله به مرحله آن استفاده شود.

بر نکاتی از کتاب که در امتحانات ارتقا و یا بورد تخصصی سال‌های قبل مورد سوال قرار گرفته‌اند به عنوان نقاط حساس تاکید شده است.

در صورت وجود نکات مشترک بین فصل‌های مختلف کتاب، سعی شده است که این نکات با ذکر شباهت‌ها و تفاوت‌ها بین هر فصل جمع بندی شوند.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه نکات طب الکترودیاگنوزیس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبین این کتاب صوتی، هم متخصصین محترم شاغل در مراکز درمانی و هم دستیاران و یا فارغ التحصیلان داوطلب شرکت در آزمون ارتقا و بورد تخصصی هستند و محتوای کتاب صوتی به گونه‌ای تدوین شده است که هم برای دستیاران طول دره تحصیل قابل استفاده باشد و هم جهت مرور سریع مطالب برای متخصصین محترم منبع مناسبی باشد.

نظرات کاربران

fqolami
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

واقعا کتابی با حجمی بالا و مشکل مثل دومیترو رو آقای دکتر خیلی عالی دسته بندی کردن و واسه ما قابل فهم شده.به نظر من هزینه ای که واسه این وویس کردم واقعا ارزششو داشت. بی نهایت از آقای دکتر رومی

- بیشتر
Sh.H
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

چرا انقدر گرون شده 😶اولش ۷۰۰ تومن بود

کاربر 5185693
۱۴۰۲/۰۷/۱۸

بسیار عالی و بی نظیر .سپاسگزارم استاد عزیز

کاربر ۳۶۶۰۹۱۵
۱۴۰۰/۰۸/۱۷

عاااالیییی بود🙏🙏🙏

راضیه پیرزاد
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

عالی هست

ناصح یوسفی
۱۳۹۸/۰۷/۱۶

عالیست بشدت توصیه میکنم

زمان

۱۹ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱,۱۰۰,۰۰۰
تومان