دانلود کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند با صدای امیرحسین صداقتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند اثر مارگو ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند

نویسنده:مارگو ریون
انتشارات:آوا رسا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند

مارگور ریون خالق کتاب اجازه بدید بازی کنند است. این کتاب توسط سارا مسعودی ثابت به فارسی ترجمه شده و کتاب صوتی آن توسط گروه آوارسا با صدای امیرحسین صداقتی تهیه شده است.

کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند داستانی از تحقق یک رویا است. رویای پسران نوجوان سیاه پوستی که عاشق بیسبال هستند اما اجازه بازی در لیگ سفیدپوستان را ندارند.


خلاصه کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند

مارگور ریون در کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند داستان پسران نوجوان سیاه پوست 14 ساله‌ای را رولیت می‌کند که عاشق بازی بیسبال هستند اما تیم آن‌ها به‌علت آنکه سیاه پوست هستند اجازه بازی در لیگ بیسبال را ندارد. در تابستان سال 1955 رویای بازی بیسبال تبدیل به آرزویی فراگیر برای بسیاری از نوجوان پسر کارولینای جنوبی شده بود. ۶۲ لیگ مختلف بیسبال توی این ایالت بود اما فقط لیگ کانن استریت بود که سیاه‌پوست‌ها می‌تونستن توش بازی کنن، بقیه لیگ‌ها فقط مخصوص سفیدپوست‌ها بود. در سال ۱۹۵۵ در کارولینای شمالی، هیچ‌وقت هیچ تیمی از سیاه‌پوست‌ها، نتونست توی لیگ خردسالان سفیدپوست‌ها بازی کند، چون سفیدپوست‌ها و سیاه‌پوست‌ها باید توی جامعه، برابر اما جدا از هم زندگی می‌کردند. اما مسیر داستان به نحوی پیش رفت تا بالاخره این 14 پسر نوجوان عاشق بیسبال توانستند به آرزوشون برسند و در لیگ سفید پوستان شرکت کنند.

شنیدن کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند کتابی مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است. شنیدن این کتاب می‌تواند کودکان و نوجوانان را به دنبال کردن رویاهایشان هرقدر دور از دست ترغیب کند.

جملاتی از کتاب صوتی اجازه بدید بازی کنند

اگه سیاه‌پوست باشی، همه‌چی برای تو یه‌جور عجیب‌غریبی سخت و مشکل میشه! حالا اگر عاشق ورزشی مثل بیسبال هم باشی، کلاهت پسِ معرکه‌ست!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان