دانلود کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی دلیزا با صدای پیمان رومی‌زاده + نمونه رایگان
کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی دلیزا اثر پیمان رومی‌زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی دلیزا

معرفی کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی دلیزا

کتاب گویای «خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی دلیزا» نوشته جول دلیزا و والتر فرونترا را با صدای دکتر پیمان رومی‌زاده می‌شنوید.

کتاب «اصول طب فیزیکی و توانبخشی دلیزا»، یکی از منابع امتحانی اصلی رشته تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی جهت شرکت در آزمون‌های ارتقای سالیانه دستیاران و بورد تخصصی است. بر طبق منابع اعلام شده از وزارت بهداشت، تعداد ۲۵ فصل از این کتاب به عنوان منبع امتحانی جهت شرکت در آزمونهای فوق در سال ۹۸در نظر گرفته شده است.

کتاب دلیزا، حجم نسبتاً زیادی داشته و ممکن است مطالعۀ آن در فرصت محدود برای همه مقدور نگردد. همچنین با توجه به نبودن منبعی جامع از خلاصه نکات این کتاب به زبان فارسی، عملا مرور دقیق حجم زیاد مطالب این کتاب در زمان کوتاه قبل از آزمون برای همه داوطلبان امکان پذیر نیست. کتاب صوتی حاضر، مجموعه‌ای از خلاصه نکات مهم از ۲۰ فصل از منابع این کتاب است، که با هدف جمع‌بندی و مرور سریع موارد امتحانی جهت شرکت در آزمون‌های ارتقا سالیانه و بورد تخصصی ارائه می‌شود.

ساختار این کتاب صوتی به گونه‌ای طراحی شده است که در بر گیرنده‌ اهداف آموزشی زیر باشد:

در هر فصل از کتاب، علاوه بر مرور متن، سعی شده است که بر نکات مهم جداول و شکل‌ها، که از قسمت‌های مورد علاقه طراحان سوال است، تاکید شود.

در مواردی که اپروچ و یا الگوریتم بر خورد با بیماری مطرح شده است، در کنار توضیح نکات آن الگوریتم سعی شده است که از مثال‌هایی جهت یاد گیری بهتر مرحله به مرحله ی آن استفاده شود.

بر نکاتی از کتاب که در امتحانات ارتقا و یا بورد تخصصی سال‌های قبل مورد سوال قرار گرفته‌اند به عنوان نقاط حساس تاکید شده است و سوالات مربوط به آن دوره شده‌اند.

در صورت وجود نکات مشترک بین فصل‌های مختلف کتاب، سعی شده است که این نکات با ذکر شباهت ها و تفاوت‌ها بین هر فصل، و یا حتی بین منابع مختلف از جمله کتاب برادوم، جمع بندی شوند.

با توجه به این که مخاطبین این کتاب صوتی، دستیاران سال یک تا سال سه و فارغ التحصیلان داوطلب شرکت در آزمون بورد تخصصی می باشند، محتوای کتاب صوتی به نحوی تهیه شده است که هم برای دستیاران به عنوان یکی از کتب اصلی درسی در طول دره تحصیل مورد استفاده قرار گیرد و هم در دوره های آمادگی آزمون‌های ارتقا و بورد قابل استفاده باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد