دانلود کتاب صوتی دیوانگان ثروت‌ساز از انتشارات نگاه نوین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیوانگان ثروت‌ساز اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی دیوانگان ثروت‌ساز

معرفی کتاب صوتی دیوانگان ثروت‌ساز

دارن هاردی نویسنده کتاب صوتی دیوانگان ثروت ساز از افراد تاثیرگذار در صنعت و تجارت است که تجربه‌های شخصی‌اش را در مسیر موفقیت در این کتاب مطرح می‌کند. در کتاب دیوانگان ثروت‌ساز با اصولی که مربوط به کارآفرینی است آشنا می‌شویم و با راهنمایی‌های دارن هاردی خواننده‌های این کتاب جرات پیدا می‌کنند کسب‌وکار خودشان را راه بیندازند. همه می‌دانیم که مسیر موفقیت راهی سخت و دراز است که هر فرد طی آن بارها با شکست روبه‌رو می‌شود ولی بالاخره به چیزی که می‌خواهد می‌رسد.

درباره کتاب صوتی دیوانگان ثروت ساز

کتاب صوتی دیوانگان ثروت ساز برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و توجه خوانندگان زیادی را به سمت خود کشید. این کتاب به سرعت به زبان‌های مختلف در سراسر دنیا ترجمه شد و موردپسند افراد برجسته‌ای مانند «دونالد ترامپ»، «رابرت کیوساکی»، «برایان تریسی»، «آنتونی رابینز»، «جک کنفیلد»، «دیوید باخ» و «بارباراکورکوران» قرار گرفت. کتاب دیوانگان ثروت‌ساز را مترجم‌های مختلفی به فارسی ترجمه و انتشارات مختلفی نیز آن را منتشر کرده‌اند.

کتاب صوتی دیوانگان ثروت ساز مسیری پر از فراز‌و‌نشیب‌های مختلف به همراه پیچیدگی‌هایی نفس‌گیر را به ما نشان می‌دهد. به همین دلیل است که در دوره کنونی با اینکه با کمی تلاش، موقعیت‌های اقتصادی مناسبی مهیا می‌شود اما همچنان آمار شکست کسب‌و‌کارهای بالا است. در کتاب دیوانگان ثروت‌ساز، دارن هاردی به کارآفرینان مهارت‌ها و همه‌ی اصولی را که لازم دارند تا مدیریت کسب‌و‌کار و زندگی خود را برعهده بگیرند آموزش می‌دهد و علاوه بر آن راز‌های موفقیت‌های بزرگ‌ترین کارآفرینان دنیا در چهار مورد را می‌آموزد. این موارد مهم که عبارتند از: فروش، رهبری و کارایی به شما کمک می‌کند که جزء ۳۳ درصد موفق بازار در دنیای کارآفرینی باشید.

در کتاب صوتی دیوانگان ثروت ساز مجموعه‌ای از آموزش‌ها آورده شده است که با انجام دادن آن‌ها در راه درست کارآفرینی قرار خواهید گرفت. بعضی از آن‌ها عبارتند از: «در مورد کاری که می‌کنید، علاقه به خرج دهید»، «در مورد دلیل انجام یک کار علاقه به خرج دهید» و «در مورد شیوه‌ی انجام یک کار، علاقه به خرج دهید». همچنین در انتهای تعدادی از فصل‌های کتاب تعدادی تمرین گذاشته شده است که خواننده با انجام دادن آن‌ها به تعریف درستی از موفقیت و فروش می‌رسد.

چرا باید کتاب صوتی دیوانگان ثروت‌ساز را بشنویم؟

تجربه ثابت کرده است که هر بار که موفق نمی‌شویم، چیزهایی زیادی یاد می‌گیریم که پشتوانه‌ی موفقیت‌های بزرگ‌تر است. کتاب صوتی دیوانگان ثروت ساز سبب می‌شود راه موفقیت را با واقعیت‌های‌اش بشناسید و همچنین به یک دیوانه‌ی ثروت‌ساز تبدیل شوید.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی دیوانگان ثروت ساز برای کسب و کارهای نوپا که می‌خواهند موفق شوند بسیار مناسب است. افرادی که در یادگیری کجنکاو هستند و یا دوست دارند به ناشناخته‌ها دست پیدا کنند نیز این کتاب می‌تواند برایشان جالب باشد.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران انگیزشی‌ست که افراد کتاب‌خوان نام او را با کتاب «اثر مرکب» یه یاد می‌آورند. او در سال ۱۹۷۱ در آمریکا به دنیا آمد. هاردی از هجده سالگی فعالیت تجاری خود را آغاز کرد و از جمله‌ فعالیت‌های او می‎‌توان به مدیریت چند شبکه‌ی تلویزیونی اشاره کرد که در آن زمان با افرادی چون «بیل گیتس»، «استیو جابز» و «مارک زوکربرگ» مصاحبه کرد. او در جوانی مجله‌ی موفقیت را تاسیس کرد. در پی تالیف کتاب‌هایش او کتاب دیوانگان ثروت‌ساز را نوشت که در دنیای تجارت و کسب‌وکار بسیار پرفروش و تاثیرگذار شد.

دارن هاردی تجربه‌های موفقيت و شکست سال‌های کاری‌اش را نوشت و منتشر کرد و به عنوان نویسنده‌ای موفق هم شهرتش دوچندان شد. در سال ۲۰۱۰ کتاب «اثر مرکب» را منتشر کرد که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‎‌های نیویورک تایمز آن سال جا گرفت. کتابی که در مورد تأثیر تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت است و شامل یک دوره راهنمای کاربردی برای دستیابی به اهداف می‌باشد. از کتاب‌های دیگر دارن هاردی می‌توان به کتاب‌های «افزایش بهره وری»، «رهاسازی قدرت درونی، دستاوردهای شگفت انگیز به وسیله اشتیاق و تعهد به اهداف»، «دستیابی به اهداف» و «۱۰۰ سال خردمندی» اشاره کرد.

در سال ۲۰۱۵ وی کتاب دیوانگان ثروت ساز را نوشت که به تشریح چالش‌های مالکیت کسب و کار برای کارآفرینان می‌پردازد.

فهرست کتاب صوتی دیوانگان ثروت ساز

دیوانگان ثروت‌ساز

فصل اول: دلیل مبارزه خود را پیدا کنید

فصل دوم:کمربند ایمنی را ببندید

فصل سوم: به موتور سوخت‌رسانی کنید

فصل چهارم: پر کردن صندلی‌های خالی

فصل پنجم: سواری در صندلی جلو

فصل ششم: سرعت گرفتن

فصل هفتم: دستها بالا

فصل هشتم: به دروبین لبخند بزنید

حسن ختام

بخش‌هایی از کتاب دیوانگان ثروت ساز

یک سازمان که از هر سازمان دیگری بهتر توانسته با واکنش درونی ترس در ما مبارزه کند، ارتش است. اگر یک آدم عادی از سخنرانی بترسد، تصور کنید یک نوجوان نامنظم و شلخته چه واکنشی به تیراندازی و حمله از طرف شورشی‌ها نشان می‌دهد؟ ارتش، این نوجوانانی را که هیچ وقت از آغوش مامان‌شان دور نشده‌اند، تحویل می‌گیرد و از طریق آموزشی نظامی تبدیل‌شان می‌کند به جنگجویانی بی‌باک. به عنوان بخشی از این تحولات، تازه‌کارها را در معرض ترس، فشار و استرس تمام نشدنی و دائم قرار می‌دهند. نتیجه چیست؟ سربازان آینده به ترس عادت می‌کنند. حالا وقتی هزاران کیلومتر از خانه دور هستند و در افغانستان‌اند، در زمان آتش بار گلوله‌ها دنبال جای برای فرار نمی‌گردند. برای این که با آتش دشمن روبرو شوید و باز هم به سوی‌اش بدوید، نیاز به مغزی کاملا هک شده دارید. ولی اگر بتوانید مغزتان را تمرین دهید تا سمت گلوله‌ها و بمب‌ها بدود، تصور کنید تربیت آن برای دویدن سمت صحنه، تماس با مشتری یا تعدادی غریبه چه قدر راحت خواهد بود. این فرآیند برای من در بچگی و تحت تربیت گروهبان دوم، یعنی پدرم، شروع شد. اولین بازی‌ام در لیگ بیسبال بچه‌ها، وقتی پرتاب‌کننده توپ را می‌انداخت، دائم از محوطه بیرون می‌پریدم. این واکنش طبیعی مغزم برای دفاع در موقعی بود که توپ سمت من به پرواز درمی‌آمد. ولی این کار خوبی برای بازی بیسبال نیست. علاوه بر این از نظر پدرم مثل دخترها بودم. قطعا پدرم قرار نبود در حق هیچ پسر دخترداری پدری کند، برای همین شنبه‌ی بعدی بردم زمین بیسبال تا ضربه زدن را با من تمرین کند. این دیگر مثل شهربازی نبود، اصلا مشتاق این گشت‌وگذار پدر و پسری نبودم. گفت :« خب، بایست آن‌جا. پای‌ات را هم از آن‌جا بیرون نگذار. برای‌ام مهم نیست توپ کجاست، نبینم پای‌ات را بیرون بگذاری. شنیدی چی گفتم؟»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

Hamid Sheybani
۱۳۹۷/۱۰/۱۵

کتاب عالی و همچنین گویندگی عالی

somayeh
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

بسیار عالی بود کاربردی و پر از راهکار و انگیزه برای کارآفرینی. برای تلاش

لیلا نجفی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

فصل های پنجم و هشتم برای من پلی نمی شوند لطفا بررسی بفرمایید

کاربر ۱۸۷۳۴۵۰
۱۳۹۹/۰۳/۱۴

کتاب فوق العاده بود ولی چرا دیگه در دسترم نیست

کاربر ۱۰۸۴۴۲۹
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

کتاب بسیار عالی درباره ی کارآفرینی که پر از راهکارهای کارآمد هست چندین بار گوش کردم و نکته برداری هنوز هم بین کتاب هایی که مطالعه کردم کتابی بهش نرسیده

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۴۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۴۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۷۵۰
تومان