دانلود کتاب صوتی سیندرلا با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیندرلا اثر والت دیزنی

دانلود و خرید کتاب صوتی سیندرلا

نویسنده:والت دیزنی
انتشارات:آوا رسا
امتیاز:
۳.۸از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سیندرلا

کتاب صوتی سیندرلا بر اساس داستان پویانمایی (انیمیشن) به همین نام از محصولات مشهور کمپانی والت دیزنی است. سیندرلا با ترجمهٔ سحر رمضانی و گویندگی عادله نهاوندیان در آوارسا منتشر شده است.

گروه فرهنگی آوارسا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در زمینه تولید و نشر کتاب‌های صوتی کودک و نوجوان آغاز کرد.

تمامی کتاب‌های صوتی منتشر شده، به‌صورت کاملاً تخصصی توسط تیم ترجمه و محتوای مجموعه ترجمه شده و سپس جهت تولید نسخه صوتی توسط گویندگان آوارسا اجرا می‌شوند. تا کنون بیش از ۵۰۰ کتاب صوتی کودک در آوارسا تولید شده است.

درباره کتاب سیندرلا

داستان درباره دختری به نام سیندرلا است که مجبور است زورگویی نامادری ظالم و خواهرهای ناتنی حسودش را تحمل کند. تا اینکه یک روز به یک مهمانی می‌رود و مسیر زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند. او به‌خاطر درست‌کاری و خوش‌قلبی خودش و نیز کمک دوستانش موفق می‌شود از بند مادرخوانده رها شود و با شاهزادهٔ شهر ازدواج کند. این کتاب براساس داستان سینمایی انیمیشن سیندرلا نوشته شده است و حتی طرح جلد کتاب هم طرح انیمیشن است.

کمپانی والت دیزنی انیمیشن سیندرلا را سال ۱۹۵۰ بر اساس داستانی که «چارلز پرو» در سال ۱۶۹۷ منتشر کرده بود، ساخت ولی سابقه این شخصیت افسانه‌ای به پیش‌تر از این بازمی‌گردد و منشأ آن را باید در کهن‌الگوها جست‌وجو کرد.

کتاب سیندرلا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است.

درباره انیمیشن سیندرلا

سیندرلا یک فیلم پویانمایی موزیکال فانتزی محصول سال ۱۹۵۰ آمریکا محصول والت دیزنی است. این انیمیشن بر اساس افسانه‌ای به همین نام اثر چارلز پرو، دوازدهمین انیمیشن بلند دیزنی بود. این فیلم را ویلفرد جکسون، همیلتون لوسکه و کلاید جرونیمی کارگردانی کردند.

مک دیوید، جری لیوینگستون و آل هافمن آهنگ‌های این انیمیشن با نام‌های «سیندرلا»، «آرزویی است که دلت می‌سازد»، «آه، پرنده شیرین بخوان»، «آهنگ کار»، «بیبیدی - بابیدی - بو» و «پس این عشق است» را ساختند. صداپیشگان مشهور آن زمان یعنی ایلین وودز، النور آدلی، ورنا فلتون، رودا ویلیامز، جیمز مک دونالد، لوئیس ون روتن، دان بارکلی، مایک داگلاس، ویلیام فیپس و لوسیل بلیس جای شخصیت‌ها صحبت کردند و آواز خواندند.

در اوایل دهه ۱۹۴۰، والت دیزنی پروداکشن پس ازدست‌دادن ارتباط خود با بازارهای فیلم اروپا به دلیل وقوع جنگ جهانی دوم، از نظر مالی آسیب دید. در سال ۱۹۴۷، استودیو بیش از ۴ میلیون دلار بدهی داشت و در آستانه ورشکستگی قرار داشت.

والت دیزنی و انیماتورهایش در سال ۱۹۴۸ تصمیم به ساخت انیمیشنی اقتباسی از داستانی کهن گرفتند. بالاخره پس از دو سال تولید، سیندرلا در ۱۵ فوریه ۱۹۵۰ منتشر شد. این فیلم به بزرگ‌ترین موفقیت تجاری برای استودیو دیزنی از زمان اولین انیمیشن بلند سفیدبرفی و هفت کوتوله (۱۹۳۷) تبدیل شد و کمک کرد تا استودیو دیزنی دوباره قدرت بگیرد. این فیلم توجه منتقدان را هم به خود جلب کرد. این فیلم سه بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین موسیقی شده است و جایزه اسکار بهترین موسیقی، آهنگ اصلی را برای ترانه Bibbidi-Bobbidi-Boo دریافت کرده است.

چند دهه بعد، دو دنباله برای سیندرلا ساخته شد، سیندرلا؛ رؤیاها به حقیقت پیوست (۲۰۰۲) و سیندرلا؛ چرخش در زمان (۲۰۰۷). یک اقتباس لایو اکشن در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی کنت برانا برای این فیلم ساخته شد که در آن لیلی جیمز و ریچارد مدن و کیت بلانشت بازی کردند و هلنا بونام کارتر هم نقش پری مهربان را بازی می‌کند.

قلعه‌ای که در این فیلم نشان‌داده‌شده است به نمادی از شرکت والت دیزنی تبدیل شده است و به‌عنوان پایه‌ای برای لوگوی تولیدات دیگر کمپانی والت دیزنی پیکچرز عمل می‌کند. ساخت‌وساز واقعی قلعه در پارک پادشاهی جادویی در دنیای والت دیزنی و همچنین در دیزنی‌لند توکیو هم از همین قلعه الهام گرفته شده است.

فیلم سیندرلا آن‌قدر تأثیرگذار بود که بعدها وارد روان‌شناسی هم شد، اختلال خطای شناختی‌ای که کولت داولینگ اولین بار مطرح کرد به مشکلاتی در دختران جوان می‌پردازد که از استقلال و نجات خود فرار می‌کنند و همواره منتظرند مردی سوار بر اسب سفید آن‌ها را نجات دهد. 

نظرات کاربران

نازبانو
۱۳۹۷/۰۷/۲۶

دلیل جالب ستاره زن هالیوود به خاطر منع دخترش از دیدن برخی از کارتون‌ها: نباید دخترم سیندرلا را ببیند و منتظر مردی ثروتمند برای نجات خودش بماند با این که خودشون میلیونر هستن اما در حد یک کارتون نگران آینده و تربیت

- بیشتر
~sahar~
۱۳۹۷/۰۵/۱۲

آخ یادش بخیر . یاد اون شعره که میگفت : سیندرلا عروس شد .... قصه ما تموم شد . ممنون از طاقچه یاد کودکی ام را زنده کردید .

Fatemeh
۱۳۹۷/۰۵/۱۴

عالی

محیا
۱۳۹۷/۰۵/۱۸

عالی بود

کاربر ۱۴۶۷۶۶۲
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

بی نقص و بدون هیچ گونه عیبی👌👌👌

ام البنین
۱۴۰۰/۰۴/۰۱

عالی عالی عالی من عاشق سیندرلا م😁

آتنا رنجوری دوست مارثاحقار
۱۳۹۹/۰۳/۳۰

عالییییییییییییس

afra
۱۴۰۰/۰۴/۱۰

سیندرلا عروس شد قصه ی ما تموم شد 👰چه جالب من فیلمشم دیدم خیلی قشنگه

مبینا
۱۳۹۸/۰۵/۲۸

عالی بود ولی کم بود

Book.love
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

اگه بخواین هر قسمت این کتاب رو بررسی کنین واقعا کم نمیاره و عالیه پیشنهاد میکنم حتما بخریدش نسبت به قیمتش خیلی خوبه من قبل از خواب گوشش دادم واقعا بهم ارامش داد گویندگی عالی، ترجمه عالی، ویرایش عالی، قیمت خیلی خوب....

- بیشتر

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان