دانلود رایگان کتاب صوتی رود (قسمت هجدهم) تقصیر تو نبود ۶ با صدای مجتبی شکوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رود (قسمت هجدهم) تقصیر تو نبود ۶ اثر مجتبی شکوری

دانلود و خرید کتاب صوتی رود (قسمت هجدهم) تقصیر تو نبود ۶

انتشارات:رادیو راه
امتیاز:
۴.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رود (قسمت هجدهم) تقصیر تو نبود ۶

کتاب صوتی رود _ قسمت هجدهم: تقصیر تو نبود ـ بخش ششم: خودپذیری که اثری از مجتبی شکوری است، به‌وسیلهٔ رادیو راه منتشر شده است؛ اثری دربردارندهٔ یک پادکست.

درباره کتاب صوتی رود _ قسمت هجدهم: تقصیر تو نبود ـ بخش ششم: خودپذیری

رادیو راه را کنج آرامی از دنیا دانسته‌اند که برای خواندن، فکرکردن و جست‌وجوی راهی برای بهترزیستن خلق شده است. مجتبی شکوری برای تهیهٔ کتاب صوتی رود _ قسمت هجدهم: تقصیر تو نبود ـ بخش ششم: خودپذیری از کتابی به نام «تقصیر تو نبود؛ رهایی از شرم ناشی از سوء‌استفاده در دوران کودکی با استفاده از نیروی شفقت به خود» به قلم «بورلی انگل» و ترجمهٔ « سروه ویسی» و «خدیجه نادری‌زاده» از نشر «ارجمند» استفاده کرده است. این کتاب دربارهٔ چیست؟ کتاب «تقصیر تو نبود» توضیح داده است که درمانگران سال‌ها به مراجعان آموزش می‌دادند «کودک درون خود» را تقویت کنند و این راهبرد درمانی در موارد بسیاری اثربخش واقع می‌شد، اما آموزش شفقت به خود چیزی فراتر از این حرف‌هاست و به قربانیان کمک می‌کند که با رنج کودکی خود ارتباط عمیق‌تری برقرار کنند. آن‌ها به خاطرات خود از سوء‌استفادۀ جسمی، جنسی، هیجانی و بی‌توجهی می‌پیوندند، اما این‌بار با فاصله و نه اینکه از نو سوء‌استفاده را تجربه کنند؛ بلکه در قالب شاهدی مشفق آن خاطرات را به یاد می‌آورند و بدون اینکه دوباره تبدیل به آن کودک شوند، نسبت به کودکی خود شفقت می‌ورزند. با یادآوری خاطرات، احتمال تجربۀ مجدد تروما کاهش می‌یابد و این امکان را به فرد می‌دهد که خودش محافظ و مراقب عاشقی باشد که در کودکی به آن نیاز داشت. این مراقب به او کمک می‌کند تا زخم‌های خویش را التیام بخشد و بیاموزد اکنون با خود مهرورزانه‌تر و عاشقانه‌تر رفتار کند.

شنیدن کتاب صوتی رود _ قسمت هجدهم: تقصیر تو نبود ـ بخش ششم: خودپذیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و قالب پادکست پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجتبی شکوری

مجتبی شکوری در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او راوی، معلم و فارغ‌التحصیل لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف و فوق‌لیسانس و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران است. او ساخت و انتشار پادکست رادیو راه را بر عهده داشته و در این پادکست هم دربارهٔ کتاب‌ها و هم درمورد موضوعاتی که هر کدام از ما در طول زندگی با آن مواجه می‌شویم، صحبت کرده است. او در زمینهٔ توسعهٔ فردی و روان‌شناسی عمومی فعالیت کرده و به فلسفه علاقه‌مند بوده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان