دانلود کتاب صوتی جلد ۵: اطفال ـ فصل ۱۱۵: جنین (سوالات و پاسخ) با صدای مهسا نیکنام + نمونه رایگان
کتاب صوتی جلد ۵: اطفال ـ فصل ۱۱۵: جنین (سوالات و پاسخ) اثر ایمان وفایی

دانلود و خرید کتاب صوتی جلد ۵: اطفال ـ فصل ۱۱۵: جنین (سوالات و پاسخ)

نویسنده:ایمان وفایی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی جلد ۵: اطفال ـ فصل ۱۱۵: جنین (سوالات و پاسخ)

کتاب صوتی «جلد ۵: اطفال ـ فصل ۱۱۵: جنین (سؤالات و پاسخ)» اثری از ایمان وفایی است و در انتشارات رزیدنت‌یار چاپ شده است. گویندگی این اثر را مهسا نیکنام به‌عهده داشته است. این کتاب حاوی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ اطفال است و همچنین شامل خلاصهٔ درس و مجموعه‌سؤال‌های آزمون رزیدنتی است. این مجموعه اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان در اختیار خواننده قرار می‌دهد. خواندن کتاب‌های این مجموعه و پاسخ‌دادن به سؤالات آن کمک می‌کند مخاطب اطلاعات مورد نیازش را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان بیاموزد و بر مباحث مسلط شود.

درباره کتاب صوتی جلد ۵: اطفال ـ فصل ۱۱۵: جنین (سؤالات و پاسخ)

انتشارات رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت‌های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. جلد پنجم این مجموعه که به مبحث اطفال اختصاص دارد، اطلاعاتی جامع و طبقه‌بندی‌شده دربارهٔ این موضوع را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. خواننده با استفاده از این کتاب ضمن صرفه‌جویی در زمان و انرژی خود، به اطلاعاتی یک‌پارچه و کامل از مباحث مورد نیازش دست پیدا می‌کند. سؤالات و پاسخ‌های آزمون‌ها قسمت مهم دیگری از این مجموعه است. خواننده همچنین در این کتاب‌ها به رفرنس‌ها و سایر جزئیات مدّنظرش نیز دسترسی خواهد داشت.

کتاب صوتی جلد ۵: اطفال ـ فصل ۱۱۵: جنین (سوالات و پاسخ) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی جلد ۵: اطفال ـ فصل ۱۱۵: جنین (سوالات و پاسخ) به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی را دارند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۶,۳۰۰
تومان