دانلود کتاب صوتی آموزش زبان آلمانی با صدای محسن معرفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آموزش زبان آلمانی اثر محسن معرفی

دانلود و خرید کتاب صوتی آموزش زبان آلمانی

معرفی کتاب صوتی آموزش زبان آلمانی

کتاب صوتی آموزش زبان آلمانی؛ یادگیری آلمانی به شیوه‌ای متفاوت و آسان با متدپیمزلر با صدای محسن معرفی و ترجمهٔ زینب تیموری است و انتشارات سرزمین آوای دانش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آموزش زبان آلمانی

یکی از بزرگ‌ترین موانع مهاجرت به آلمان یادگیری زبان آلمانی است. از طرفی به دلیل گرامر پیچیده و از طرف دیگر به دلیل آشنایی بیشتر ما ایرانیان با زبان انگلیسی، یادگیری این زبان همیشه برای علاقه‌مندان به مهاجرت یا حتی نومهاجران یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هاست. ما می‌خواهیم روشی را برای آموزش زبان آلمانی پیش ببریم که نیازی به ثبت نام در کلاس‌ها و انجام‌دادن تکلیف‌های زیاد هم ندارد و فقط باید روزی نزدیک به نیم ساعت موقع رفت و آمد و یا کارهای خانه این آموزش‌ها را گوش کنید.

بعد از ۱۵ روز خواهید دید که چقدر این روش در یادگیری زبان مؤثر بوده و می‌توانید آلمانی را تا حد خوبی بفهمید و هم صحبت کنید. روشی که در این کتاب از آن استفاده شده برگرفته از آموزش‌های پروفسور پیمزلر است که با این روش تونسته زبان‌های مختلف دنیا را به میلیون‌ها نفر آموزش بدهد و امتحانش را از این نظر پس داده است. 

این روش شامل فایل‌هایی است که سعی دارد روش یادگیری زبان مادری را برای هر شخصی تداعی کند؛ به این صورت که نوزاد وقتی که متولد می‌شود، تا چند وقت فقط گوش می‌کند تا همهٔ آواها و صدا‌ها را یاد بگیرد و بعد از مدتی شروع می‌کند به تکرار کلماتی که شنیده و بعد از چند وقت که به مدرسه رفت شروع می‌کند به خواندن و در آخر هم نوشتن. این دقیقا برعکس روشی هست که ما در مدرسه با آن آموزش می‌دیدیم و علت اصلی‌ای که ما زیاد زبان را در مدرسه یاد نگرفتیم همین است.

همیشه این نکته بلای یادگیری زبان آلمانی است که وقتی مطلبی را یاد می‌گیریم، چون از آن مطلب و کلمه استفاده نمی‌کنیم، آن مطلب به حافظه کوتاه مدت ما می‌رود و خیلی زود فراموشمان می‌شود. هدف دیگری که این روش دنبال می‌کنه این است که با تکرار موارد آموزش دیده در هر درس در درس بعدی، مطالب را ملکه ذهن کند.

شنیدن کتاب صوتی آموزش زبان آلمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید یادگیری زبان آلمانی را شروع کنید، این کتاب صوتی را از دست ندهید.




نظرات کاربران

کاربر ۶۹۵۱۲۷۹
۱۴۰۲/۰۵/۰۲

لطفا ادامه این مجموعه رو تولید کنید واقعا مفیده

saeedeh
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

عالی بود ،امیدوارم نسخه های بیشتر هم تهیه بشه

Ata
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

نحوه آموزش بسیار عالی از سازنده تقاضا دارم به فکر گسترش و نسخه دوم این کتاب باشد باتشکر

ELHAM
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

لطفا قسمت ۲ ٱموزش زبان المانی هم در طاقچه موجود کنید

کاربر 7454981
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

به نظرم عالی بود ، ممنون بابت این کتای صوتی ، یکی از بهترین روشهای آموزشی بود که دنباش بودم و امیدوارم که به زودی نسخه های جدید هم بشنوم ازش👏

تنها در سفر
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

سلام خسته نباشید ممنونم از این کتاب خوب ، اگه امکانش هست ادامه اش را هم در طاقچه قرار دهید ، هر جا گشتم ادامه اش را پیدا نکردم ، با تشکر...

کاربر 8030122
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

ما بسته یک ساله رایگان از طرف شرکت داریم ولی نمیتونیم خرید کنیم هزینه بازم واسمون در نظر گرفته میشه لطف کنید توضیح بدید ممنون

زمان

۵ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان