دانلود کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم با صدای دریا محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم اثر دریا محمدی

دانلود و خرید کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم

معرفی کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم

کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم نوشتهٔ دریا محمدی است. نویسنده گویندگی این کتاب صوتی را هم انجام داده و انتشارات ایزد قلم آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی بیش از ۳۰ نامهٔ عاشقانه را در بر دارد؛ نامه‌هایی که داستانی و تخیلی هستند. این کتاب صوتی به همهٔ انسان‌های معناگرا تقدیم شده است.

درباره کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم

کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم دربارهٔ دختری به نام «دلسا» است. شب تولد ۲۴سالگی این دختر به بازخوانی نامه‌هایی که در طول دورهٔ درمانش برای معشوقش «رایان» نوشته بود، می‌گذرد. دلسا به این وسیله به یاد دورانی می‌افتد که با یک بحران عاطفی سخت دست‌وپنجه نرم می‌کرد و تمام احساسات و عواطفش را روی کاغذ می‌آورد تا ذهنش را از سموم گذشته پاک‌سازی کند.

با شنیدن این نامه‌ها با همهٔ مراحل احساسی‌ای که شخصیت داستانیِ دلسا پشت سر گذاشته بود، آشنا می‌شوید؛ سوگواری، خاطرات، آرزوها، عواطف و درس‌هایی که او از جدایی آموخته است. دلسا با سفرکردن به درونش سعی کرد خودش را بیشتر بشناسد، کودک درونش را در آغوش بگیرد، با سایه‌ها و نقص‌هایش روبه‌رو شود و معنایی برای زندگی‌اش خلق کند.

دریا محمدی با نوشتن این کتاب صوتی تأکید می‌کند که باید با واقعیت‌ها، زخم‌ها و اضطراب‌هایمان روبه‌رو شویم و احساساتمان را سرکوب نکنیم. باید مسئولیت زندگی‌مان را خودمان به عهده بگیریم، به خودمان عشق بورزیم و قواعد هستی را بپذیریم.

راوی این کتاب صوتی، خودِ دلسا است.

کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم شامل ۳۲ نامه و ۲ صحنه (پیش از شروع نخستین نامه و پس از پایان آخرین نامه) است. بین این نامه‌ها نیز ۲ گفت‌وگو با کودک درون قرار دارد.

شنیدن کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب نامه‌نویسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی خطاب به هنرمند محبوبم

«زندگی برای من مثل یک آهنگ زیباست با آکوردهایی شاد و غمگین و تنهایی هم چون سکوتی است لابه لای نت ها.

همان طور که سکوت ، فرصتی است برای درک نت های قبلی ، جدایی و تنهایی هم می تواند به درک معنای زندگی و تعمق کردن در آن کمک کند تا انسان خود برترش را پیدا کند و آهنگ زندگیش را با شکوه تر بنوازد. هر کس خودش مسئول نواختن آهنگ زندگیش است. شاید میزان هایی از این آهنگ به دلخواه او ساخته نشده باشد. اما مسئولیت چگونه اجرا کردنش با خودش است. شاید همه ی رویداد هایی که برایمان رخ می دهد به میل و انتخاب ما نباشد اما همیشه انتخاب نوع مواجهه با رویداد ها با خودمان است.

میدانم آدمهایی هستند که مشکلاتی بسیار بدتر از مشکل مرا دارند ولی زندگی هر چقدر که سخت و تلخ باشد باز هم ارزش زیستن دارد . در دل تمام زخمها و رنجهای زندگیمان معنایی نهفته است که هرکس خودش باید از دل آن، چیزی را برای رشدش پیدا کند. ویکتور فرانکل می‌گفت: « هیچ چیز نیست که بتواند به اندازهی دانستن معنای زندگی به نجات فرد از بدترین شرایط کمک کند.»

ما خالق زندگی خویش هستیم و وجودمان فارغ از هرچه که تاکنون از دست دادهایم همچنان باارزش است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان