دانلود کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی (درس ۱ تا ۳۰) با صدای محسن معروفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی (درس ۱ تا ۳۰) اثر زینب تیموری

دانلود و خرید کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی (درس ۱ تا ۳۰)

معرفی کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی (درس ۱ تا ۳۰)

کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی (درس ۱ تا ۳۰) نوشتهٔ زینب تیموری و با صدای محسن معروفی است و انتشارات سرزمین آوای دانش آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی درس ۱ تا ۳۰ را شامل می‌شود.

درباره کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی (درس ۱ تا ۳۰)

همهٔ ما همیشه می‌خواستیم که زبان انگلیسی را شروع کنیم. ولی هیچ‌وقت آن شنبه برای خیلی‌هایمان نیامد. آن عده‌ای هم که خیلی همت کردند و اسمشان را در کلاس‌های زبان نوشتند، وقتی سر کلاس انگلیسی نشستند، این‌قدر کلاس برایشان سخت و حوصله سر بر شد که دیگر ادامه ندادند. نویسندگان این کتاب می‌خواهند روشی را برای آموزش زبان انگلیسی پیش ببرند که نیازی به ثبت‌نام در کلاس‌ها و انجام دادن تکالیف زیادی ندارد. فقط باید روزی نزدیک به نیم‌ساعت موقع رفت‌وآمد و یا کارهای خانه این آموزش‌ها را گوش کنید.

بعد از ۱۵ روز خواهید دید که چقدر این روش در یادگیری زبان مؤثر بوده و می‌توانید انگلیسی را تا حد خوبی بفهمید و هم صحبت کنید. روشی که در این کتاب از آن استفاده شده برگرفته از آموزش‌های پروفسور پیمزلر است که با این روش توانسته زبان‌های مختلف دنیا را به میلیون‌ها نفر آموزش بدهد و امتحانش را از این نظر پس داده است. اگر دوست دارید یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید، این کتاب صوتی را از دست ندهید.

این روش شامل فایل‌هایی است که سعی دارد روش یادگیری زبان مادری را برای هر شخصی تداعی کند به این صورت که نوزاد وقتی که متولد می‌شود، تا چند وقت فقط گوش می‌کند تا همهٔ آواها و صدا‌ها را یاد بگیرد و بعد از مدتی شروع می‌کند به تکرار کلماتی که شنیده و بعد از چند وقت که به مدرسه رفت شروع می‌کند به خواندن و در آخر هم نوشتن. این دقیقا برعکس روشی هست که ما در مدرسه با آن آموزش می‌دیدیم و علت اصلی‌ای که ما زیاد زبان را در مدرسه یاد نگرفتیم همین است.

همیشه این نکته بلای یادگیری زبان انگلیسی است که وقتی مطلبی را یاد می‌گیریم، چون از آن مطلب و کلمه استفاده نمی‌کنیم، آن مطلب به حافظهٔ کوتاه مدت ما می‌رود و خیلی زود فراموشمان می‌شود. هدف دیگری که این روش دنبال می‌کند این است که با تکرار موارد آموزش دیده در هر درس در درس بعدی، مطالب را ملکهٔ ذهن کند.

شنیدن کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی (درس ۱ تا ۳۰) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی مفید و کاربردی را به تمام زبان‌آموزان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

دارا هدایتی
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

سلام چطوری باید داخل حافظه گوشی ذخیره کنم؟

Tanha
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

درود. این کتاب، یک مکمل خوب برای تثبیت یادگیری زبان است. یک تمرین خوب است. حتما با صدای بلند پاسخ ها را بدهید تا ذهن به بیان انگلیسی تان، عادت کند و سیناپس های جدید برای گفتار انگلیسی تان ساخته

- بیشتر
کاربر ۶۱۰۰۱۳۸
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

عالی بود

ali naghibi89
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

بسیار کاربدری و عالی به امید اینکه جلد های بعدیش هم نوشته بشه و در اینجا به صورت صوتی ارائه شود .

Ali noushinmehr
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

به نظرم مفیده

کاربر 3535440
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

شما وهمکاران تان کارتان بسیار عالی و قابل تحسین است من به همه شما درهمه قسمت ها که مشغول کار وگرداوردن این کتابها هستید خسته نباشید میگم امیدورام همیشه موفق باشید

هادی رنجکش
۱۴۰۲/۰۹/۱۱

با اینکه برای مبتدیه ولی مفیده روش جالبی برای یادگیریه با چند بار تکرار عبارات تو ذهن ثبت میشه

adrina
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

واقعا من با این انگلیسی یاد گرفتم میخواستم بگم که خیلی خوبه

hossein kabiri
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

فوق العادس

DR.MOHAMMADREZA HOSSEINPOUR
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

کاش متن هم داشت

زمان

۱۳ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۷۵۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۷۵۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان