دانلود کتاب صوتی بهبود کارایی شخصی با صدای محمد علی دیباج + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهبود کارایی شخصی اثر راسل کانول

دانلود و خرید کتاب صوتی بهبود کارایی شخصی

نویسنده:راسل کانول
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بهبود کارایی شخصی

کتاب صوتی بهبود کارایی شخصی نوشته راسل کانول است و با ترجمه نگین مفرحی و صدای محمد علی دیباج در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.

درباره کتاب بهبود کارایی شخصی

زندگی وقتی الهی می‌شود که انجام‌وظیفه و خدمتی شادی‌بخش باشد. بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم، کاری است که بیشترین لذت را به ما می‌دهد؛ همانی که مناسب استعداد و توانایی‌مان است. انسان‌های ارزشمند منتظر فرصت نمی‌مانند بلکه خودشان فرصت می‌یابند. کسانی که باور دارند برنده می‌شوند برنده خواهند بود و افرادی که قلبی قوی دارند به موفقیت خواهند رسید.

امروزه کارهای ارزشمند کمی هستند که برای انجام‌شان احتیاجی به آموزش نباشد. اگر فرصت کمک به خود را دارید، از آن غافل نشوید. با دقت دوره‌های آموزشی‌ای را انتخاب کنید که در آینده شغلی‌تان به کار می‌آید و از مسیر اصلی خود منحرف نشوید.

هیچ‌کس بیشتر از کسی که برای دیگران زندگی می‌کند، برای خود زندگی نمی‌کند. هدف اصلی آموزش آن است که دید افراد وسیع شود و قدرت خدمت به بشریت بیشتر شود. کسی که با جدیت به دنبال ارزشمند کردن زندگی‌اش است، با اشتیاق بیشتر اطراف را مشاهده می‌کند. مشاهده سبب می‌شود که در هر زمان و هر مکان، راه و روش‌های بیشتری برای شادی بخشیدن به خود و دیگران پیدا کنیم.

راسل کانوِل در طول دوران حرفه‌ای خود، به‌عنوان سرباز، رهبر کلیسا، وکیل، روزنامه‌نگار، زندگینامه‌نویس و نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های خودیاری فعالیت کرده است. نویسنده در این کتابِ سرشار از نکته، توصیه‌هایی عملی ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند حداکثر استفاده را از ۲۴ ساعتی که در شبانه‌روز به شما اختصاص داده شده ببرید.

خواندن کتاب بهبود کارایی شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال موفقیت‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

محمد حسین روحانی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

یک فصل کتاب رو موفق شدم گوش کنم ولی فوق العاده تاثیر گذار و با ارزش

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان