دانلود کتاب صوتی من و خیخول (فصل اول) با صدای پیمان فاطمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من و خیخول (فصل اول) اثر آرش صادق‌بیگی

دانلود و خرید کتاب صوتی من و خیخول (فصل اول)

معرفی کتاب صوتی من و خیخول (فصل اول)

کتاب صوتی من و خیخول (فصل اول) نوشته آرش صادق‌بیگی است و با صدای پیمان فاطمی در موسسه فرهنگی آی قصه منتشر شده است.

همه‌مان می‌دانیم قصه‌ها چقدر می‌توانند در پرورش شخصیت کودک اثرگذار و مفید باشند. به کمک آن‌‌ها می‌توان مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی را در کودکان تقویت کرد، خلاقیت آن‌ها رشد داد و درک و فهم کودکان از جهان را بالا برد. اگر کمی فکر کنیم شاید به یاد بیاوریم که خود ما آدم‌بزرگ‌ها هم بخش مهمی از دانش‌های اولیه‌مان درباره محیط اطراف را از این طریق و با داستان‌ها و لالایی‌هایی که تحت عنوان قصه شب برایمان تعریف می‌کردند، به دست آورده‌ایم. این روزها که والدین کمتر فرصت پیدا می‌کنند برای کودکان قصه بگویند و نیاز به داستان صوتی کودکانه احساس می‌شود، آی قصه ابتکار جالبی کرده است.

ایده اصلی آی قصه را امید ترابی به پوریا عالمی داد. داستانش هم خیلی جالب و بامزه است. امید یک مدیر در یک شرکت آی‌تی است که هر شب برای دخترش باران قصه می‌خواند. باران اما یک روز به امید می‌گوید: بابا! این قصه‌ها تکراری شده! قصه جدید تعریف کن! امید هم کلی کتاب ورق زد و کلی در اینترنت چرخید و چند قصه جدید پیدا کرد. اما باران بعد از چند وقت دوباره به امید گفت: بابا! این قصه‌ها تکراری شده! قصه جدید تعریف کن! اما دیگر قصه‌ی جدیدی توی اینترنت و کتاب داستان نبود که امید پیدا کند! پس یک روز آمد پیش پوریا و گفت: چی کار کنیم؟ پوریا هم گفت: بیا آی قصه راه بیندازیم! اصلا فکر کنیم قصه‌ها تمام شده. آن وقت چی؟ پس ما توی آی قصه باید یک عالم قصه و نقاشی و شعر و موسیقی برای کودک و نوجوان و بچه‌ها بنویسیم و بسازیم. این‌طوری شد که آی قصه شروع شد....

درباره ماجراهای من و خیخول 

همه چیز از گم‌شدن سبزه همسایه‌ها شروع می‌شود. اول پیرزنی سبزه‌ای که در حیاط گم شده است و بعد از آن هم زن و شوهر دیگری سبزه‌هایشان گم می‌شود. وقتی مادر با پسرش حرف می‌زند و دقیقا در همین زمان یک همسایه دیگر هم سبزه‌اش را گم می‌کند. همه چسیز به‌هم ریخته است که ناگهان سر و کله‌ی موجود عجیبی در خانه پیدا می‌شود. یک موجود با ۷ چشم که از مریخ آمده و برخلاف تصور پسر داستان اصلا موجود ترسناکی نیست و دوستی آن‌ها با هم اتفاقات جذابی را می‌سازد. 

شنیدن ماجراهای من و خیخول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کودکان عاشق داستان مخاطبان این قصه‌های جذابند.

نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

این مسخره بازی ها به طاقچه ها هم رسیده نیم ساعت صوت رو قیمت زدن ۳۰ تومن بعد ۸۰ درصد تخفیف زدن

شیرین حق روستا
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

آوا نامه ۳۰ ساعت کتاب صوتی رو می زنه ۴۰ هزارتومن اون هم با اون کیفیت. اون وقت ۳۰ دقیقه، ۳۰ هزارتومن. عجیبه واقعا

کاربر 6197990
۱۴۰۳/۰۱/۰۲

.

کاربر ۴۲۳۱۶۴۷
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

عالی

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان