دانلود کتاب صوتی موفقیت شخصی با صدای محسن هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موفقیت شخصی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی موفقیت شخصی

معرفی کتاب صوتی موفقیت شخصی

کتاب صوتی «موفقیت شخصی» نوشتهٔ برایان تریسی با ترجمهٔ فریدون تازه زاده و گویندگی محسن هاشمی در نشر چشمه آفرینش منتشر شده است. برایان تریسی به‌طورکلی در کتب خود بیشتر از هر چیز در باره نظم، برنامه‌ریزی، مدیریت و ثروت‌اندوزی از راه درست و صحیح تأکید می‌ورزد و در بینش باز خود توضیح می‌دهد که افراد پرتلاش به کلیّت قضیه نگاه می‌کنند و درعین‌حال عمل‌کردن به شکل سنجیده را فراموش نمی‌کنند. او هرگز کار بی‌حساب‌وکتاب و نسنجیده را توصیه نمی‌کند. در ضمن شخصیت او به‌گونه‌ای است که واقعاً و از صمیم قلب به افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت نیز احترام کامل می‌گذارد؛ زیرا او خود از متن مردم آمده و این مراحل را پیموده است.

درباره کتاب صوتی موفقیت شخصی

واژه‌های مورداستفاده خود را بادقت انتخاب کنید. به‌جای کلمات منفی، از واژه‌های مثبت استفاده نمایید. برای مثال به‌جای واژه مسئله که یک واژه منفی است و احساس منفی ایجاد می‌نماید، کلمه موقعیت را بکار ببرید که یک کلمه خنثی است.

حتی بهتر از آن، از واژه چالش استفاده نمایید. بگویید «ما امروز در اینجا با چالش جالب‌توجهی روبرو هستیم» یا با یک چالش غیرمنتظره و یا با یک چالش غیرمعمول.

چالش چیزی است که شما از عهده آن برمی‌آیید. چیزی است که در شما و دیگران، بهترین‌ها را به ارمغان می‌آورد. چالش واقعاً چیزی است که شما به‌صورت مثبت، انتظارش را می‌کشید.

بهترین واژه برای توضیح‌دادن یک مسئله، واژه فرصت است. در تجارت و زندگی، بعضی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها با ظاهری فریبنده خود را به‌صورت مسئله، مانع یا حتی به‌صورت شکست کامل یک محصول یا حرفه نشان می‌دهند.

کتاب صوتی موفقیت شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی موفقیت شخصی

هر روز مطالعه کنید

در ابتدا تصمیم بگیرید که روزانه لااقل یک ساعت راجع به حوزه کاری خودتان مطالعه نمایید. روزنامه‌ها و مجلات را کنار بگذارید تلویزیون و رایانه را خاموش کنید و برای خواندن مطالب ارزشمند و کمکی در باره حرفه خود تمرکز نمایید.

اگر روزی یک ساعت در باره حوزه کاری خود، بهترین کتب تجارتی را مطالعه کنید در مدت یک هفته، به طور متوسط یک کتاب مطالعه کرده‌اید. مطالعه یک کتاب در هر هفته تبدیل به ۵۰ کتاب در یک سال می‌شود. ازآنجاکه برای گرفتن مدرک دکترا از یک دانشگاه پیشتاز، مطالعه سی الی پنجاه کتاب لازم است می‌توانید مدرک معادل دکترا را در حوزه خود هرساله به‌سادگی با مطالعه یک ساعت در روز به دست آورید و سپس در باره نحوه بکار بردن ایده‌های جدید خود در جهت کسب نتایج بهتر فکر کنید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۵۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۵۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان