
در شهرستان کوچکی که من دوران کودکیام را گذراندم، خبری از هیأتهای بزرگ عزاداری به سبک این روزها نبود. ما بودیم و پرِ چادرِ مادرمان که سفت میگرفتیم و از این خانهی همسایه به آن مسجد میرفتیم برای روضه.
خوب یادم هست که دههی اول، صبحهای زود خانهی طاهرزاده روضه بود. چهار تا …