دانلود و خرید کتاب جین گودال؛ در قلمروی شامپانزه ها لیبی رومرو ترجمه فاطمه طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جین گودال؛ در قلمروی شامپانزه ها اثر لیبی رومرو

کتاب جین گودال؛ در قلمروی شامپانزه ها

معرفی کتاب جین گودال؛ در قلمروی شامپانزه ها

کتاب جین گودال؛ در قلمروی شامپانزه ها اثری از لیبی رومرو است که با ترجمه فاطمه طاهری برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است و آنان را با زندگی یکی از مهمترین دانشمند دنیا، جین گودال آشنا می‌کند.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب جین گودال؛ در قلمروی شامپانزه ها

جین گودال در سال ۱۹۳۴ در لندن متولد شد. از همان دوران کودکی به حیوانات عشق می‌ورزید و اگر قرار بود ساعت‌ها به تماشای گربه‌ها و پرنده‌ها بنشیند، خسته نمی‌شود. وقتی بچه بود یک عروسک پارچه‌ای شامپانزه از پدرش هدیه گرفت و نامش را جوبیلی یعنی شادی گذاشت. جوبیلی هنوز هم کنار جین است. جین از کودکی یک آرزو داشت. بتواند به آفریقا سفر کند و روی زندگی حیوانات تحقیق کند. بالاخره آرزویش به حقیقت پیوست و سفرش را آغاز کرد. 

حتما برایتان جالب است بدانید که جین گودال اولین دانشمندی بود که روی حیوانات اسم می‌گذاشت. معمولا در مطالعات و بررسی های متداول برای جلوگیری از ایجاد روابط احساسی با حیوانات روی آن ها اسم نمی گذارند. اما جین اینکار را کرد. جالب تر این که تنها کسی که شامپانزه‌ها به جامعه خود راه دادند، جین گودال بود. 

لیبی رومرو در کتاب جین گودال؛ در قلمروی شامپانزه ها زندگی این دانشمند بزرگ و تاثیرگذار را در قالب یک داستان زیبا برای مخاطبان نوجوان، تعریف می‌کند.

کتاب جین گودال؛ در قلمروی شامپانزه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام نوجوانانی که دوست دارند با زندگی دانشمندان و شخصیت‌های بزرگ آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

cruella
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

فقط یکم تار بود صفحه اش ولی عالی بود

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۶

پیشنهاد میکنم اگه تحقیقی دارین حتما به این مجموعه مراجعه کنین من خودم برای تحقیقاتم ازش استفاده کردم چون اطلاعات خیلیی کاملی راجبع زندگیشون و موفقیتاشون داره و تصاویر و نقاشیای خیلی قشنگی داره و اخر کتابم برای کلمات سختش

- بیشتر
کاربر ۱۴۳۶۲۴۷
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

کتاب ساده و جذابی بود. تصویرسازی جالبی داشت.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان