دانلود و خرید کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی سیدمحمدرضا صیدایی گل سفیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی اثر سیدمحمدرضا صیدایی گل سفیدی

کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی

کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی نوشته سیدمحمدرضا صیدایی گل سفیدی است. کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی را انتشارات نسل روشن منتشر کرده است. کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی برای راهنمایی صاحبان کسب و کار نوشته شده است.

درباره کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی

در اقتصاد کنونی و با توجه به محیط رقابتی بازارهای داخلی و خارجی، یکی از چالش‌های پیش روی مدیران افول روزافزون عملکرد شرکت‌هاست. افزایش روزافزون شدت رقابت میان سازمان‌ها در قرن کنونی باعث شده آنها همواره به دنبال راه‌هایی برای بهبود عملکرد شرکتی و پیروزی در میدان رقابت برآیند. به عنوان یک عنصر از جهت گیری استراتژیک، گرایش کارآفرینانه، نشان دهندهٔ نوع تصمیم‌گیری شرکت‌ها و سبک خلاق در عمل است. از جمله شاخص‌های اصلی گرایش کارآفرینانه، پیشگامی و سیاست‌های مخاطره‌پذیری، می‌توانند به شرکت‌ها در شناسایی و تصرف بر فرصت‌های کسب و کار جدید و نیز در پیش‌بینی و کشف پتانسیل بازارها کمک کند. 

تاکنون تاکید بیشتر بر روی کسب‌وکارهای کوتاه مدت و میان مدت و همچنین مدیریت عملیاتی بوده است، اما اخیراً روی راهبردهای طولانی مدت و رفتارهای کارآفرینانه توجه بیشتری شده است، از این رو به نظر می‌رسد توجه به فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و رفتارهای کارآفرینانه اهمیت زیادی داشته باشد. دستیابی به عملکرد بالاتر هدفی است که سازمان‌ها برای رسیدن به آن به اقدامات مختلفی روی می‌آورند. این کتاب کمک می‌کند شرکت ها بتوانند رویکردشان را تغییر دهند و مسیر متفاوتی پیش بگیرند.

خواندن کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان سرمایه و کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی

در شرایط رقابتی امروز و در محیط کسب‌وکار، جایی که چرخه حیات محصولات و خدمات در حال کوتاه‌تر شدن بوده و منافع آینده نامشخص می‌باشد، برای مؤسسات کارآفرین، ریسک‌پذیری، نوآوری و سلطه‌جویی در بازار بسیار مهم است. به‌علاوه برای تداوم مزیت رقابتی پایدار و ایجاد منافع بیشتر، مؤسسات باید در مقایسه با رقبایشان بهتر پاسخگوی نیازهای بازار بوده و باید قادر باشند تغییرات بازار را به درستی پیش‌بینی نمایند؛ طوری که بتوانند بهترین ارزش‌ها را برای مشتریان خود فراهم کنند. عملکرد سازمانی یکی از مهم‌ترین مباحث در مدیریت است و بدون شک مهم‌ترین معیار سنجش موفقیت در شرکت‌های تجاری به حساب می‌آید ولی به‌طور کلی در خصوص شاخص‌های عملکرد سازمانی هنوز توافق نظر کاملی در بین صاحب نظران وجود ندارد، اما در بسیاری از متون گرایش به کارآفرینی و منابع انسانی می‌توانند تأثیر مهمی بر عملکرد سازمان‌ها داشته باشد. لازم به ذکر است بسیاری عموما دیدگاه شبکه را در تحقیقات کارآفرینی اتخاذ کرده‌اند، در این بررسی‌ها ذکر شده است شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی که در آن متصل هستند، تعبیه شده‌اند و این رویکرد بر اهمیت ساختارهای مبتنی بر شبکه نظیر موقعیت‌های ساختاری، انسجام، اعتماد و تعصب در تأثیر انتخاب استراتژی کارآفرینی تأکید می‌کند، این جریان همچنین تأثیر عوامل شبکه در تصویب موقعیت‌های کارآفرینی را مشخص می‌کند. از دیدگاه شبکه، کارآفرینی را می‌توان به عنوان یک موقعیت استراتژیک مشاهده کرد که باعث می‌شود شرکت‌ها به طور فعال در امور زیست محیطی و مؤسساتی که مایل به ایجاد روابط با آن هستند فعال باشند، این شرکت‌ها را می‌توان به عنوان یک گرایش به یک سیستم مبتنی بر بازده شناختی تشریح کرد که هدف آن ابتکار عملکردهای کارآفرینی در شبکه‌های مجاز و نوظهور است. معمولا شرکت‌هایی با کارآفرینی بالا دارای پتانسیل خوبی برای جذب منابع خارجی ذاتی شبکه‌های خود هستند تا بتوانند بر فرصت‌های نوظهور سرمایه‌گذاری کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
تومان